Məlumatlar
Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?
İstər böhran, istərsə də sabitlik dövründə riskləri əvvəlcədən nəzərə almaq və düzgün davranış strategiyası qurmaq kimi çətinliyin öhdəsindən gəlmək heç də bütün biznes sahiblərinə qismət olmur. Devalvasiyanı biznes üçü
Müştəri portfeli, CLV yanaşması
Məlumdur ki, müştəri biznesin mövcudluğunun əsasıdır. Ona görə bütün normal bizneslər müştərilərin qədrini bilməyə çalışırlar. Çalışırlar ki, müştəri portfelləri böyüsün, bunun nəticəsində biznesləri daha dayanıqlı olsun
"Inbound marketinq" strategiyası
Əvvəlcə qısa olaraq "Inbound marketinq"in nə olduğu haqda yazım. Ətraflı internetdən araşdıra bilərsiniz. "Inbound marketinq" kobud desək, internetdə maraqlı kontent yaradaraq potensial müştəriyə faydal
Marketinqin ölçü prinsipləri
Ölçülmə marketinqin ən ağrılı tərəflərindən biridir. Həqiqətən, marketinq fəaliyyətinin nəticələrini, marketoloqların performansını ölçmək çətindir. Bəzən ölçmə, əsaslandırma işləri o qədər vaxt aparır ki, çevik olmaq olmur
Müştəri istəkləri və məmnuniyyəti
Müştərilərin istəkləri hər gün artır. Bitmək bilmir. Bugünkü müştəri daha tələbkar olub. Fakt odur ki, müştərilərin istəkləri var, onun qarşılanmasına ehtiyac var. Bu istəklərin qarşılanması şirkətlərin, satıcıların problemidir
Ən çox pul qazandıran biznes növləri
Şəxsi biznesinizi qurmamışdan öncə biznesin hansı növünün daha gəlirli olduğunu təyin etmək lazımdır. Hal-hazırda şəbəkə marketinqi daha məşhurdur. Şəbəkə marketinqi yetərincə sürətlə inkişaf edir və çoxsaylı pul yatırımlar
Yeniliyi sevən marketinq
Əziz oxucu, biz bu yazıda qətiyyən böhran sözünün çin dilində mənası barədə və ya böhranın yaratdığı imkanlar barədə danışmaq deyil, məhz bizə verdiyi birbaşa faydaları barədə söhbət etmək istəyirik. Əmin olun, bunlar va
Biznesin idarə edilməsi - menecment
Biznesdə əsl uğur heç vaxt təsadüfən gəlmir. Yalnız effektiv idarəetmədən daim istifadə etməklə uzunmüddətli müvəffəqiyyətə nail olmaq olar. İdarəetmə haqqında tam bir elm mövcuddur. Məlum olur ki, sən demə, ölkəni və avtomobili
Uğurlu iş həyatı özündən asılıdır - 12 sirr
Biz hər birinin öz sosial şəbəkə hesabı olan "selfi nəsli"nin nümayəndəsiyik, lakin özünüdərk məsələsində bizi maraqlandıran əsas sual "görkəmim necədir?" deyil, "davranışım necədir?" olmalıdır
Bilməli olduğunuz marketinq terminləri!
Çoxlarımız marketinqi sevirik, çünki gündəlik həyatımızın bir hissəsidir. Bəlkə də fərqinə varmadığımız bəzi hadisələr də, seçimlər də marketinqin nəticəsidir. Əgər siz özünüzü marketinq sahəsində görmək və inkişaf etmə
Biznes təlimləri şəxsi keyfiyyətləri gücləndirir
Son zamanlar Azərbaycanda biznes təlimlərinin sayı əhəmiyyətli dərəcədə artıb. Bu qəbildən olan tədbirlərin intensivliyi və geniş coğrafiyası isə bu xidmətə böyük tələbin olmasına dəlalət edir. Bu təlimlərin iş adamları üçü
Biznes plan və sahibkar anlayışı
Biznes çox böyük bir fəaliyyət sahəsidir. Biznes anlayışı müxtəlif cür ifadə oluna bilər, müxtəlif təriflərə rast gələ bilərik. Biznes mənfəət əldə etmək məqsədilə digərlərini (müştəriləri) mal və xidmətlərlə təmin etmə
Özünü dəyişmək üçün 21 gün bəs edir
Özünü inkişaf etdirmə yeni, zənginləşdirən bilik və inkişaf əldə etməkdir. Bu müddətdə bir insan mövcud qabiliyyətlərini yaxşılığa doğru dəyişdirir. Hər bir fərd özünü inkişaf etdirmə ehtiyacı ilə xarakterizə olunur. Hə
Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalı
Marketinq nədir? Sadə bir mövqedən yanaşsaq, marketinq işləri və strategiyası istehsalçı şirkətlərə gəlir verməklə bərabər, istehlakçıları razı salacaq məhsul istehsalı ilə nəticələnən prosesdir. Marketinq "kəskin rəqabət
Şəxsi inkişafın faydaları - Seçilən deyil, seçənlərdən olun!
6-7 il əvvəl bu haqda düşünmək belə ağlıma gəlməzdi. Ətrafımda bunu düşünə biləcək insanlar da yox idi. Çevrəm tamamilə şəxsi inkişafdan uzaq, bu günlə və gələcəyin narahatlıqları ilə yaşayan insanlar toplusundan ibarət idi