Məlumatlar

Şəxsi inkişafın tətbiqi

Şəxsi inkişafın tətbiqi

Şəxsi inkişafın tərifini sizə verməzdən onun nə üçün və hansı amillər əsasında var olduğunu gözdən keçirməliyik. Həyata qarşı müvafiq perspektivlərimizin yarandığı andan, ağlımız kəsdiyi yaşlardan etibarən həyatımızla, istə

Xaricdə marketinq və reklam üzrə təhsil

Xaricdə marketinq və reklam üzrə təhsil

Hər gün dünya bazarında mövcud məhsullarla rəqabət aparmalı olan minlərlə yeni brend meydana çıxır. Xüsusi, ən yaxşı olmaq, hamı kimi olmamaq - müasir dünyada brendlərin mövcud olmaları üçün əsas qaydadır. Parlaq, rəqabətqabiliyyətl

5 addımda xarici dil öyrənmək

5 addımda xarici dil öyrənmək

Mövzumuz xarici dil öyrənmək zamanı nələrə diqqət etməli və bu proses zamanı hansı addımlardan necə istifadə edə bilməkdir. Öyrəndiyiniz xarici dil istər ingilis dili, istərsə də rus dili olsun, burada istifadə etməli olduğunu

Kasıb necə varlana bilər? - Ambisiya başlanğıcdır!

Kasıb necə varlana bilər? - Ambisiya başlanğıcdır!

"Alibaba group" kimi böyük Çin ticarət platformasının yaradıcısı olan Cek Ma dünyanın ən varlı şəxslərindən biridir. O, 1964-cü ildə Çinin ən böyük şəhərlərindən olan Xançjouda, mədəni inqilab dövründə, musiqiç

Məşhur biznesmenin 10 məsləhəti

Məşhur biznesmenin 10 məsləhəti

Rusiyalı biznesmen, milyarder və Çukot muxtar əyalətinin keçmiş qubernatoru olan Roman Abromoviç artıq neçə ildir ki, "Forbes" nəşrinin versiyasına görə "Rusiyanın ən varlı insanları" reytinqini tərk etmir

Uğurlu biznes bunlardan asılıdır: məhsul, bazar və resurs!

Uğurlu biznes bunlardan asılıdır: məhsul, bazar və resurs!

Təbii ki, hər bir insan heç olmasa həyatda bir dəfə öz biznesini açmaq haqda düşünür və əlbəttə ki, yalnız bir qisim insan realda bunu edir. "Forbes" jurnalının dəstəyi ilə aparılan son araşdırmalara görə yer üzərind

Brend anlayışı: kreativ düşüncə, etibar

Brend anlayışı: kreativ düşüncə, etibar

Müəyyən bir biznes sahəsində tanınmaq vacib xarakter daşıyır. Biznesinizi bir brend halına gətirmək istəyirsinizsə, 5 əsas xüsusiyyəti bilməyiniz vacibdir. 1 Reklam vasitəsi olaraq nədən istifadə etmək olar?. Bir çox mobi

B2B sahəsində şəxsi brendinq önəmlidir

B2B sahəsində şəxsi brendinq önəmlidir

Bir biznesin və şirkətin inkişafı üçün müştərilər ən əhəmiyyətli hissələrdən biridir. Şirkətlərin iki növ əsas müştəriləri olur. Bunlar B2B və B2C-dir. B2B -in daxilindəki B-lar ingilis dilində business sözüdür. B2C qısaltmasındak

Marketinq sahəsində işə başlamaq

Marketinq sahəsində işə başlamaq

Marketinqdə karyera məzəli və zövqvericidir. Marketinq sahəsində işləyən əksər insanlar deyir ki, bu onları həmişə arzusunda olduqları bir çağırışla təchiz edir. Əsas səbəbi odur ki, marketinq həmişə dəyişir, orda həmiş

Biznesə mane olan düşüncələr

Biznesə mane olan düşüncələr

Mən əminəm ki, bu gün çoxunuz yaxın gələcəkdə öz biznesinizin qurulması barədə düşünürsünüz. Təbii ki, biznesə sahib olmaq çox vacibdir: insan maddi və mənəvi cəhətdən sərbəst olur, öz həyatını düzgün planlaya bilir, boş-bo

Biznes qurmaq istəyənlər üçün...

Biznes qurmaq istəyənlər üçün...

Hal-hazırda əksər insanlarda belə bir fikir formalaşıb ki, biznesə başlamaq üçün külli miqdarda vəsait lazımdır. Əslində isə biznesmenlərin əksəriyyəti öz bizneslərinə başlayarkən cəmi 100 ABŞ dolları məbləğində kiçik bi

Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?

Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?

İstər böhran, istərsə də sabitlik dövründə riskləri əvvəlcədən nəzərə almaq və düzgün davranış strategiyası qurmaq kimi çətinliyin öhdəsindən gəlmək heç də bütün biznes sahiblərinə qismət olmur. Devalvasiyanı biznes üçü

Müştəri portfeli, CLV yanaşması

Müştəri portfeli, CLV yanaşması

Məlumdur ki, müştəri biznesin mövcudluğunun əsasıdır. Ona görə bütün normal bizneslər müştərilərin qədrini bilməyə çalışırlar. Çalışırlar ki, müştəri portfelləri böyüsün, bunun nəticəsində biznesləri daha dayanıqlı olsun

"Inbound marketinq" strategiyası

"Inbound marketinq" strategiyası

Əvvəlcə qısa olaraq "Inbound marketinq"in nə olduğu haqda yazım. Ətraflı internetdən araşdıra bilərsiniz. "Inbound marketinq" kobud desək, internetdə maraqlı kontent yaradaraq potensial müştəriyə faydal

Marketinqin ölçü prinsipləri

Marketinqin ölçü prinsipləri

Ölçülmə marketinqin ən ağrılı tərəflərindən biridir. Həqiqətən, marketinq fəaliyyətinin nəticələrini, marketoloqların performansını ölçmək çətindir. Bəzən ölçmə, əsaslandırma işləri o qədər vaxt aparır ki, çevik olmaq olmur

Digər elanlar

tezbazar.az biznes kurslar online kurslar hazirliq kurslari muhasibat kurslari ressamliq kurslari rus dili oyrenmek komputer kurslari unvanlari mebeller telefon ustası piano kursu