Məktəbəqədər təhsil
Məktəbəqədər təhsil Azərbaycan Respublikasında fasiləsiz təhsil sisteminin ilk pilləsi kimi fərdin, cəmiyyətin və dövlətin maraqları nəzərə alınmaqla davamlı inkişaf etdirilən prioritet fəaliyyət sahəsidir. Məktəbəqədər hazırlıq vasitəsilə uşaqların erkən yaş dövrlərində əqli, fiziki, yaradıcı potensialının və mədəni səviyyəsinin inkişafı, psixoloji dayanıqlılığı, estetik tərbiyəsi, sadə əmək vərdişlərinə yiyələnməsi, ətraf aləmə, şəxsi sağlamlığın qorunmasına həssas və şüurlu münasibəti, zəruri həyati bacarıqlara yiyələnməsi və şəxsiyyətinin formalaşdırılmasının əsası qoyulur.
Məktəbəqədər təhsil məktəbə başlamazdan əvvəl uşağın həyatında mühüm mərhələdir. Çox vaxt məktəbəqədər təhsil bir il davam edir və uşağın altı yaşına çatdıqdan sonra başlayır və əsas təhsilə başlayana qədər davam edir. Məktəbəqədər təhsil icbaridir. Bu o deməkdir ki, uşaq icbari təhsilə başlamazdan əvvəl bir il ərzində məktəbəqədər təhsildə və ya məktəbəqədər təhsilin məqsədlərinə çatan digər fəaliyyətlərdə iştirak etməlidir.
Məktəbəqədər təhsilin iş metodları uşağın oynayaraq, hərəkət edərək, bədii yaradıcılıqla, eksperimentlər apararaq, araşdırma və sorğu-sual etməklə, eləcə də digər uşaqlar və böyüklərlə qarşılıqlı əlaqədə olmaqla vahid öyrənmə və hərəkət tərzini nəzərə alır. Məktəbəqədər təhsildə oyun üçün çox yer var və bacarıqlar çox yönlü oyunlarda öyrənilir.
Məktəbəqədər təhsil uşaqların sosial-emosional bacarıqlarının inkişafına müsbət təsir edir. Uşaqlar güzəştə getməyi, hörmət etməyi və problemi həll etməyi öyrənirlər. Məktəbəqədər qrupda uşaqların araşdırma qabiliyyətinin gücləndirilməsi, onlarda özünəinam hissinin yaradılması və həmyaşıdları ilə oynamaları üçün əlverişli mühit olur. Bu yaş dövründə təlim uşağın sosial-emosional, kiçik və böyük motor, eləcə də intellektual bacarıqlarının yaxşılaşmasına müsbət təsir edir.