Yeniliyi sevən marketinq

Yeniliyi sevən marketinqƏziz oxucu, biz bu yazıda qətiyyən böhran sözünün çin dilində mənası barədə və ya böhranın yaratdığı imkanlar barədə danışmaq deyil, məhz bizə verdiyi birbaşa faydaları barədə söhbət etmək istəyirik. Əmin olun, bunlar var və bu faydalardan hamımız asanlıqla istifadə edə bilərik. Əgər sizdə sual yaranırsa ki, "Böhran nədir, fayda nədir?", onda xahiş edirəm yazımızı axıra qədər oxuyun.
İnsan muasir dövrdə daim öyrənməlidir. Bunun əsas səbəbi XXI əsrdə xarici mühitin dəyişmə sürətidir. Bizim ətrafımızda hər şey dəyişir, yenilənir, daha mütərəqqi olur. Əgər biz yenilənməsək, tezliklə köhnəlmiş ola bilərik. Amma buna baxmayaraq, insan həyatında "baza" biliklər var ki, bu biliklər bizi daha güclü edir, daha sistemli işlədir. Böhran bizim baza biliklərimizi daha da möhkəmlədir.
Böhranın bizə öyrətdiyi insani (şəxsi) keyfiyyətləri:
İnsanlara qarşı daha gülərüz olmaq. Böhran zamanında iş yerinin dəyəri daha da artır. Onsuz da bazarda kiçilmə var, onsuz da hər şey çox xırdadır və iş yerində kiməsə "sifət" etmək yolverilməzdir. Hamıya qarşı daha gülərüz olmaq, daha mədəni, daha nəzakətli davranmaq nəinki etiket qaydası, indi olan dövrün olmazsa-olmazına çevrilir;
Köhnə dostları yada salmaq. İnsan pis vəziyyətdə olduğu zaman ağlına köhnə dostlar daha tez gəlir. Böhran bizim köhnə dostlarımıza qarşı daha duyğusal və vəfalı olmağımızının vacib olduğunu göstərir. Biz onlara zəng etməyin, mütəmadi olaraq görüşməyin nə qədər vacib olduğunu başa düşməyə başlayırıq;
Ailəyə daha çox önəm vermək. Böhran zamanında ailənin, evdəkilərin, qohumların əhəmiyyəti daha çox hiss edilməyə başlayır. İnsan sıxıldığı zaman doğmalarının əhəmiyyətini daha çox başa düşür. Bu zamanlarda evdəkilərlə daha çox vaxt keçirmək vacibdir.
Daha məsuliyyətli olmaq. Böhran bizə başa salır ki, biz məsuliyyətli olmasaq, əldə etdiklərimizi tezliklə itirə bilərik. Bunu hamı görür, bunu hamı başa düşür. Məzh buna görə böhran dövründə biz məsuliyyət kimi xüsusiyyətin necə vacib olduğunu başa düşürük.
Böhranın bizə öyrətdiyi maliyyə keyfiyyətləri:
İfrata getməmək. İfrat istər insani, istərsə də dini cəhətdən günah olduğu kimi, çox səhv bir xasiyyətdir. Bu xasiyyətin ən yaxşı tərkidilməsi vaxtı, əlbəttə, böhrandır. Məhz böhranlar zamanı ağıllı insanlar pis xasiyyətlərindən imtina edirlər. Böhran zamanında lazımsız xərcləri yox etmək çox rahat olur, çünki buna sadəcə imkan olmur;
Kreditlərsiz yaşamaq. Böhran dövründə kredit almaq son dərəcə çətin olur. Bu "çətinlik" əslində bizə xidmət edir. Yadıma düşür… Mingəçevir mağazasını açdığımız zaman təcili kreditə ehtiyac var idi. Biz kredit almadıq, çünki banklar demək olar ki, vermirdilər, əvəzində eyni işləri kreditsiz görməyi öyrəndik. Düşünürəm ki, bu, böhranın verdiyi yaxşı faydadır;
Effektiv xərcləməyi öyrədir. Böhran bizə eyni xidmət və ya məhsulun əldə edilməsi üçün ən az xərcləməyi öyrədir. İnanın, bunu öyrənməyin yeganə yolu pulsuz qalmaqdır. Mən inanmıram ki, cibində böyük pul, altında bahalı maşın olan adam metro və ya avtobusla getməyi bacarsın. Amma böhran bunu bizə öyrədir. Biz daha güclü, daha səmərəli işləyirik;
Büdcələşməni öyrədir. Böhran yalnız şəxsi səviyyədə deyil, biznes məntiqində də büdcələşmənin necə vacib olduğunu göstərir.
Böhranın bizə öyrətdiyi ixtisas (marketinq) bilikləri:
Marketinqdə daim öyrənmək şərtdir. Böhran dövründə hiss edilir ki, "yaxşı" vaxtlarda etdiyimiz tənbəlliklərin yaratdığı fəsadkar böyükdür. Marketinq daim yeniliyi və yeni bilikləri sevir. Bunu etməyən heç vaxt güclü marketoloq ola bilməz;
Marketinq pul xərcləmək sənəti deyil. Bəzən mən eşidirəm… Filan şirkətin sahibi brend nə olduğunu bilmir və s. Düz edir!!! Biznesə brend lazım deyil ki, biznesə pul qazanmaq lazımdır. Brend pul qazanmaq üçün alətdir. Çox yaxşı alətdir. Amma alətdir. Brend hədəfləri heç vaxt biznes hədəflərinin üstündə ola bilməz;
Marketinq qlamur olmaz. Böhran marketoloqların "başına qaynar su tökür" və başa salır ki, kabinetdə marketinq olmur. Marketinq marketdə, bazarda olur. Marketinq müştərinin yanında olur, marketinq müştəri xidmətlərinin yanında olur, marketinq fabrikdə olur, marketinq maliyyə direktorunun yanında maliyyəti çıxaranda olur. Bir sözlə, marketinq "qlamur" sənəti yox, marketinq fəhləlik sənətidir. Marketinq ingilis dili müəllimi olmaq deyil!
Əziz oxucu, məncə, yaxşı vərdişlər əldə etməyin ən yaxşı yolu pis vəziyyətə düşməkdən keçir. Məsələn, mən düşünürəm ki, kişi mütləq və mütləq əsgərlikdə olmalıdır. Məhz bu zaman əsl kişiyə xas olan xasiyyətlər (vərdişlər) formalaşır və s. Böhran biznes adamları üçün bir növ əsgərlik funksiyasındadır. Bitdikdən sonra daha güclü və müdrik olmaq şansı artır.
İlkin Manafov

Tarix: 1 Feb 2021 | Baxılıb: 605

Oxşar xəbərlər

Rusiyada təhsil

Rusiyada təhsil

Son illərin ən populyar və xaricdə təhsil üzrə ən çox müraciət edilən ölkələrdən biri də Rusiyadır. Rusiyada verilən təhsilin keyfiyyəti, həm digər ölkələrlə müqayisədə qiymətlərin münasibliyi, həm də təhsil aldığınız zama

Группа 5 проходные баллы 2025

Группа 5 проходные баллы 2025

В 2024-2025 году для абитуриентов, поступающих на направления Группы 5, установлены свои проходные баллы. Эта группа включает творческие и художественные специальности, такие как дизайн, архитектура, изобразительное искусство

2-ci qrup keçid balları 2025

2-ci qrup keçid balları 2025

2-ci qrup keçid balları 2025 Universitetlər üzrə aşağıda anlş ola bilərsiz. Bakı Dövlət Universiteti. Coğrafiya müəllimliyi  Ə 342.3 (342.3). Sosiologiya  Ə 331.1 (331.1). Sosiologiya (tədris ingilis dilində)  Ə 337.2 (337.2)

Группа 3 проходные баллы 2025

Группа 3 проходные баллы 2025

для поступления в вузы по направлениям, относящимся к Группе 3, установлены следующие проходные баллы. Эта группа включает в себя гуманитарные и социальные специальности, такие как история, социология, политология, международны

9 illik kolleclərə keçid balları 2025

9 illik kolleclərə keçid balları 2025

9 illik kolleclərə keçid balları 2025 üzrə aşağıda siyahıda tanış ola bilərsiz. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. Bank işi 180.1. Maliyyə işi 197.8. Mühasibat uçotu 180.1

Вступительные экзамены в колледж с 11 класса

Вступительные экзамены в колледж с 11 класса

Поступление в колледж после окончания 11 класса возможно как на бюджетной, так и на платной основе. Абитуриенты проходят вступительные экзамены, которые могут отличаться в зависимости от выбранной специальности и учебног

ADA Universitetində keçid balları

ADA Universitetində keçid balları

saytı ADA Universitetində 2024-cü il üzrə keçid ballarını təqdim edir. ▶ Kompüter elmləri (tədris ingilis Ə 611.2. dilində). ▶ Riyaziyyat (tədris ingilis dilində) Ə 475.2. ▶ Elektrik və elektronika mühəndisliyi Ə 45 5.0

5-ci qrup keçid balları 2025

5-ci qrup keçid balları 2025

5-ci qrup keçid balları 2025 Universitetlər üzrə aşağıda siyahıda tanış ola bilərsiz. Bakı Dövlət Universiteti. Fiziki tərbiyə və çağırışaqədərki hazırlıq müəllimliyi (Qazax filialı) Ə 126.8(176.4). Azərbaycan Memarlıq v

2-ci qrup keçid balları 2023

2-ci qrup keçid balları 2023

saytı 2023-cü il universitetlər üçün 2-ci qrup keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Coğrafiya müəllimliyi Ə 274.7(297.9). ▶ Sosiologiya Ə 284.9 (284.9). ▶ Sosiologiya (tədris ingilis dilində) Ə 285.0 (285.0)


tezbazar.az biznes komputer kurslari online kurslar kurslar dovlet qulluguna hazirliq komputer kurslari unvanlari usaq sac kesimleri elmlerde kurslar mebeller tibb kurslarinin unvani