Yeniliyi sevən marketinq

Yeniliyi sevən marketinqƏziz oxucu, biz bu yazıda qətiyyən böhran sözünün çin dilində mənası barədə və ya böhranın yaratdığı imkanlar barədə danışmaq deyil, məhz bizə verdiyi birbaşa faydaları barədə söhbət etmək istəyirik. Əmin olun, bunlar var və bu faydalardan hamımız asanlıqla istifadə edə bilərik. Əgər sizdə sual yaranırsa ki, "Böhran nədir, fayda nədir?", onda xahiş edirəm yazımızı axıra qədər oxuyun.
İnsan muasir dövrdə daim öyrənməlidir. Bunun əsas səbəbi XXI əsrdə xarici mühitin dəyişmə sürətidir. Bizim ətrafımızda hər şey dəyişir, yenilənir, daha mütərəqqi olur. Əgər biz yenilənməsək, tezliklə köhnəlmiş ola bilərik. Amma buna baxmayaraq, insan həyatında "baza" biliklər var ki, bu biliklər bizi daha güclü edir, daha sistemli işlədir. Böhran bizim baza biliklərimizi daha da möhkəmlədir.
Böhranın bizə öyrətdiyi insani (şəxsi) keyfiyyətləri:
İnsanlara qarşı daha gülərüz olmaq. Böhran zamanında iş yerinin dəyəri daha da artır. Onsuz da bazarda kiçilmə var, onsuz da hər şey çox xırdadır və iş yerində kiməsə "sifət" etmək yolverilməzdir. Hamıya qarşı daha gülərüz olmaq, daha mədəni, daha nəzakətli davranmaq nəinki etiket qaydası, indi olan dövrün olmazsa-olmazına çevrilir;
Köhnə dostları yada salmaq. İnsan pis vəziyyətdə olduğu zaman ağlına köhnə dostlar daha tez gəlir. Böhran bizim köhnə dostlarımıza qarşı daha duyğusal və vəfalı olmağımızının vacib olduğunu göstərir. Biz onlara zəng etməyin, mütəmadi olaraq görüşməyin nə qədər vacib olduğunu başa düşməyə başlayırıq;
Ailəyə daha çox önəm vermək. Böhran zamanında ailənin, evdəkilərin, qohumların əhəmiyyəti daha çox hiss edilməyə başlayır. İnsan sıxıldığı zaman doğmalarının əhəmiyyətini daha çox başa düşür. Bu zamanlarda evdəkilərlə daha çox vaxt keçirmək vacibdir.
Daha məsuliyyətli olmaq. Böhran bizə başa salır ki, biz məsuliyyətli olmasaq, əldə etdiklərimizi tezliklə itirə bilərik. Bunu hamı görür, bunu hamı başa düşür. Məzh buna görə böhran dövründə biz məsuliyyət kimi xüsusiyyətin necə vacib olduğunu başa düşürük.
Böhranın bizə öyrətdiyi maliyyə keyfiyyətləri:
İfrata getməmək. İfrat istər insani, istərsə də dini cəhətdən günah olduğu kimi, çox səhv bir xasiyyətdir. Bu xasiyyətin ən yaxşı tərkidilməsi vaxtı, əlbəttə, böhrandır. Məhz böhranlar zamanı ağıllı insanlar pis xasiyyətlərindən imtina edirlər. Böhran zamanında lazımsız xərcləri yox etmək çox rahat olur, çünki buna sadəcə imkan olmur;
Kreditlərsiz yaşamaq. Böhran dövründə kredit almaq son dərəcə çətin olur. Bu "çətinlik" əslində bizə xidmət edir. Yadıma düşür… Mingəçevir mağazasını açdığımız zaman təcili kreditə ehtiyac var idi. Biz kredit almadıq, çünki banklar demək olar ki, vermirdilər, əvəzində eyni işləri kreditsiz görməyi öyrəndik. Düşünürəm ki, bu, böhranın verdiyi yaxşı faydadır;
Effektiv xərcləməyi öyrədir. Böhran bizə eyni xidmət və ya məhsulun əldə edilməsi üçün ən az xərcləməyi öyrədir. İnanın, bunu öyrənməyin yeganə yolu pulsuz qalmaqdır. Mən inanmıram ki, cibində böyük pul, altında bahalı maşın olan adam metro və ya avtobusla getməyi bacarsın. Amma böhran bunu bizə öyrədir. Biz daha güclü, daha səmərəli işləyirik;
Büdcələşməni öyrədir. Böhran yalnız şəxsi səviyyədə deyil, biznes məntiqində də büdcələşmənin necə vacib olduğunu göstərir.
Böhranın bizə öyrətdiyi ixtisas (marketinq) bilikləri:
Marketinqdə daim öyrənmək şərtdir. Böhran dövründə hiss edilir ki, "yaxşı" vaxtlarda etdiyimiz tənbəlliklərin yaratdığı fəsadkar böyükdür. Marketinq daim yeniliyi və yeni bilikləri sevir. Bunu etməyən heç vaxt güclü marketoloq ola bilməz;
Marketinq pul xərcləmək sənəti deyil. Bəzən mən eşidirəm… Filan şirkətin sahibi brend nə olduğunu bilmir və s. Düz edir!!! Biznesə brend lazım deyil ki, biznesə pul qazanmaq lazımdır. Brend pul qazanmaq üçün alətdir. Çox yaxşı alətdir. Amma alətdir. Brend hədəfləri heç vaxt biznes hədəflərinin üstündə ola bilməz;
Marketinq qlamur olmaz. Böhran marketoloqların "başına qaynar su tökür" və başa salır ki, kabinetdə marketinq olmur. Marketinq marketdə, bazarda olur. Marketinq müştərinin yanında olur, marketinq müştəri xidmətlərinin yanında olur, marketinq fabrikdə olur, marketinq maliyyə direktorunun yanında maliyyəti çıxaranda olur. Bir sözlə, marketinq "qlamur" sənəti yox, marketinq fəhləlik sənətidir. Marketinq ingilis dili müəllimi olmaq deyil!
Əziz oxucu, məncə, yaxşı vərdişlər əldə etməyin ən yaxşı yolu pis vəziyyətə düşməkdən keçir. Məsələn, mən düşünürəm ki, kişi mütləq və mütləq əsgərlikdə olmalıdır. Məhz bu zaman əsl kişiyə xas olan xasiyyətlər (vərdişlər) formalaşır və s. Böhran biznes adamları üçün bir növ əsgərlik funksiyasındadır. Bitdikdən sonra daha güclü və müdrik olmaq şansı artır.
İlkin Manafov

Tarix: 1 Feb 2021 | Baxılıb: 621

Oxşar xəbərlər

Проходные баллы для 9-летних колледжей

Проходные баллы для 9-летних колледжей

Поступление в колледжи после 9 класса (на базе основного общего образования) осуществляется на конкурсной основе. В большинстве случаев проходные баллы формируются на основании среднего балла аттестата и/или результатов вступительны

Проходные баллы для 9-летних колледжей 2025 2026

Проходные баллы для 9-летних колледжей 2025 2026

Экономический и гуманитаpный колледж при Бакинском госудаpственном унивеpситете. 576394 Банковское дело 173.3. 576418 Финансовое дело 170.5. 576426 Бухгалтерский учет 165.9. 576434 Банковское дело 133.1. 576442 Финансово

Вступительные экзамены в колледж с 11 класса

Вступительные экзамены в колледж с 11 класса

Поступление в колледж после окончания 11 класса возможно как на бюджетной, так и на платной основе. Абитуриенты проходят вступительные экзамены, которые могут отличаться в зависимости от выбранной специальности и учебног

4-cü qrup keçid balları 2025

4-cü qrup keçid balları 2025

4-cü qrup keçid balları 2025 Universitetlər üzrə aşağıda siyahıda tanış ola bilərsiz. Bakı Dövlət Universiteti. Biologiya müəllimliyi  Ə 389.3 (389.3). Kimya müəllimliyi  Ə 415.8 (416.3). Psixologiya  Ə 497.9 (497.9). Psixologiya

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil almaq və ya karyera planları qurmaq arzusu demək olar ki, hər kəsin ağlından keçir. Bir çox tələbələr izlədikləri fimlərdən, dinlədikləri mahnılardan, oxuduqları kitablardan və ya sənədli filmlərdən təsirlənərə

9 illik kolleclərə qəbul 2024

9 illik kolleclərə qəbul 2024

saytı 2024-cü ildə 9 illik kolleclərə qəbul ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. ▶ Bank işi 201.3. ▶ Maliyyə işi 206.7. ▶ Mühasibat uçotu 22.6

Magistr keçid balları 2025 2026

Magistr keçid balları 2025 2026

Bakı Dövlət Universiteti. 2114 Geokimya Ə 51.0(51.0). 21122 Dəniz və okean dibinin geologiyası Ə 45.0. 21139 Mineralogiya Ə 51.0(51.0). 21147 Faydalı qazıntı yataqlarının hidrogeologiyası və mühəndis geologiyası Ə 43.0(43.0)

Almaniyada təhsil

Almaniyada təhsil

Almaniya universitetlərində təhsil almaq həm təhsilinizi, həm də şəxsi və karyeranızı inkişaf etdirmək üçün əla fürsətdir. Almaniyada universitet təhsili digər Avropa ölkələri ilə müqayisədə daha ucuzdur. saytı bu məqaləd

Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə keçid balları

Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə keçid balları

Azərbaycan universitetlərində Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə 2024-cü il üçün keçid ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti. Biznesin idarə edilməsi Ə 334.5 (557.2). Biznesin idar


tezbazar.az biznes komputer kurslari hazirliq kurslari biznes kurslari smm dersleri ofis proqramlari muhasibat kurslari mebeller tibb bacisi kurslari komputer kurslari qiymetleri