Yeniliyi sevən marketinq

Yeniliyi sevən marketinqƏziz oxucu, biz bu yazıda qətiyyən böhran sözünün çin dilində mənası barədə və ya böhranın yaratdığı imkanlar barədə danışmaq deyil, məhz bizə verdiyi birbaşa faydaları barədə söhbət etmək istəyirik. Əmin olun, bunlar var və bu faydalardan hamımız asanlıqla istifadə edə bilərik. Əgər sizdə sual yaranırsa ki, "Böhran nədir, fayda nədir?", onda xahiş edirəm yazımızı axıra qədər oxuyun.
İnsan muasir dövrdə daim öyrənməlidir. Bunun əsas səbəbi XXI əsrdə xarici mühitin dəyişmə sürətidir. Bizim ətrafımızda hər şey dəyişir, yenilənir, daha mütərəqqi olur. Əgər biz yenilənməsək, tezliklə köhnəlmiş ola bilərik. Amma buna baxmayaraq, insan həyatında "baza" biliklər var ki, bu biliklər bizi daha güclü edir, daha sistemli işlədir. Böhran bizim baza biliklərimizi daha da möhkəmlədir.
Böhranın bizə öyrətdiyi insani (şəxsi) keyfiyyətləri:
İnsanlara qarşı daha gülərüz olmaq. Böhran zamanında iş yerinin dəyəri daha da artır. Onsuz da bazarda kiçilmə var, onsuz da hər şey çox xırdadır və iş yerində kiməsə "sifət" etmək yolverilməzdir. Hamıya qarşı daha gülərüz olmaq, daha mədəni, daha nəzakətli davranmaq nəinki etiket qaydası, indi olan dövrün olmazsa-olmazına çevrilir;
Köhnə dostları yada salmaq. İnsan pis vəziyyətdə olduğu zaman ağlına köhnə dostlar daha tez gəlir. Böhran bizim köhnə dostlarımıza qarşı daha duyğusal və vəfalı olmağımızının vacib olduğunu göstərir. Biz onlara zəng etməyin, mütəmadi olaraq görüşməyin nə qədər vacib olduğunu başa düşməyə başlayırıq;
Ailəyə daha çox önəm vermək. Böhran zamanında ailənin, evdəkilərin, qohumların əhəmiyyəti daha çox hiss edilməyə başlayır. İnsan sıxıldığı zaman doğmalarının əhəmiyyətini daha çox başa düşür. Bu zamanlarda evdəkilərlə daha çox vaxt keçirmək vacibdir.
Daha məsuliyyətli olmaq. Böhran bizə başa salır ki, biz məsuliyyətli olmasaq, əldə etdiklərimizi tezliklə itirə bilərik. Bunu hamı görür, bunu hamı başa düşür. Məzh buna görə böhran dövründə biz məsuliyyət kimi xüsusiyyətin necə vacib olduğunu başa düşürük.
Böhranın bizə öyrətdiyi maliyyə keyfiyyətləri:
İfrata getməmək. İfrat istər insani, istərsə də dini cəhətdən günah olduğu kimi, çox səhv bir xasiyyətdir. Bu xasiyyətin ən yaxşı tərkidilməsi vaxtı, əlbəttə, böhrandır. Məhz böhranlar zamanı ağıllı insanlar pis xasiyyətlərindən imtina edirlər. Böhran zamanında lazımsız xərcləri yox etmək çox rahat olur, çünki buna sadəcə imkan olmur;
Kreditlərsiz yaşamaq. Böhran dövründə kredit almaq son dərəcə çətin olur. Bu "çətinlik" əslində bizə xidmət edir. Yadıma düşür… Mingəçevir mağazasını açdığımız zaman təcili kreditə ehtiyac var idi. Biz kredit almadıq, çünki banklar demək olar ki, vermirdilər, əvəzində eyni işləri kreditsiz görməyi öyrəndik. Düşünürəm ki, bu, böhranın verdiyi yaxşı faydadır;
Effektiv xərcləməyi öyrədir. Böhran bizə eyni xidmət və ya məhsulun əldə edilməsi üçün ən az xərcləməyi öyrədir. İnanın, bunu öyrənməyin yeganə yolu pulsuz qalmaqdır. Mən inanmıram ki, cibində böyük pul, altında bahalı maşın olan adam metro və ya avtobusla getməyi bacarsın. Amma böhran bunu bizə öyrədir. Biz daha güclü, daha səmərəli işləyirik;
Büdcələşməni öyrədir. Böhran yalnız şəxsi səviyyədə deyil, biznes məntiqində də büdcələşmənin necə vacib olduğunu göstərir.
Böhranın bizə öyrətdiyi ixtisas (marketinq) bilikləri:
Marketinqdə daim öyrənmək şərtdir. Böhran dövründə hiss edilir ki, "yaxşı" vaxtlarda etdiyimiz tənbəlliklərin yaratdığı fəsadkar böyükdür. Marketinq daim yeniliyi və yeni bilikləri sevir. Bunu etməyən heç vaxt güclü marketoloq ola bilməz;
Marketinq pul xərcləmək sənəti deyil. Bəzən mən eşidirəm… Filan şirkətin sahibi brend nə olduğunu bilmir və s. Düz edir!!! Biznesə brend lazım deyil ki, biznesə pul qazanmaq lazımdır. Brend pul qazanmaq üçün alətdir. Çox yaxşı alətdir. Amma alətdir. Brend hədəfləri heç vaxt biznes hədəflərinin üstündə ola bilməz;
Marketinq qlamur olmaz. Böhran marketoloqların "başına qaynar su tökür" və başa salır ki, kabinetdə marketinq olmur. Marketinq marketdə, bazarda olur. Marketinq müştərinin yanında olur, marketinq müştəri xidmətlərinin yanında olur, marketinq fabrikdə olur, marketinq maliyyə direktorunun yanında maliyyəti çıxaranda olur. Bir sözlə, marketinq "qlamur" sənəti yox, marketinq fəhləlik sənətidir. Marketinq ingilis dili müəllimi olmaq deyil!
Əziz oxucu, məncə, yaxşı vərdişlər əldə etməyin ən yaxşı yolu pis vəziyyətə düşməkdən keçir. Məsələn, mən düşünürəm ki, kişi mütləq və mütləq əsgərlikdə olmalıdır. Məhz bu zaman əsl kişiyə xas olan xasiyyətlər (vərdişlər) formalaşır və s. Böhran biznes adamları üçün bir növ əsgərlik funksiyasındadır. Bitdikdən sonra daha güclü və müdrik olmaq şansı artır.
İlkin Manafov

Tarix: 1 Feb 2021 | Baxılıb: 524

Oxşar xəbərlər

1-ci qrup keçid balları 2023

1-ci qrup keçid balları 2023

saytı 2023-cü ilin universitetlər üçün 1-ci qrup keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. Fizika müəllimliyi Ə 389.2 (389.2). Fizika müəllimliyi (tədris ingilis Ə 419.8 (419.8) dilində). İnformatika müəllimliy

Yunanıstanda təhsil

Yunanıstanda təhsil

Yunanıstan turistik bölgələri ilə yanaşı, həm də keyfiyyətli təhsili ilə tanınır. saytı bu məqalədə Yunanıstanda təhsil almaq üçün ən əsas səbəbləri təqdim edəcək. Avropada yaşayan tələbələr üçün Yunanıstanın dövlət universitetlərind

SMM kursu seçərkən nələrə diqqət edilməlidir?

SMM kursu seçərkən nələrə diqqət edilməlidir?

Müasir dövrümüzdə sosial media marketinqi (SMM) istənilən biznesin marketinq strategiyasının vacib hissəsinə çevrilib. Sosial media platformalarından istifadə edən milyardlarla insan böyük auditoriyaya çatmaq və potensia

HR kursları

HR kursları

İnsan Resursları (HR) istənilən uğurlu təşkilatın vacib komponentidir. HR mütəxəssisləri işə qəbul və seçim, işçilərin təlimi və inkişafı, təzminat və müavinətlərin idarə edilməsi və işçilərlə münasibətlər də daxil olmaql

Magistr təhsil nədir?

Magistr təhsil nədir?

Azərbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrində mütəxəssis hazırlığı üç pilləlidir: magistratura təhsili bu pillənin ikincisini təşkil edir. Magistratura təhsil pilləsində ixtisaslaşmalar üzrə elmi-tədqiqat və ali təhsi

Qrafik dizayn kursu

Qrafik dizayn kursu

Qrafik dizayn həm bədii yaradıcılıq, həm də texniki təcrübə tələb edən müasir dövrün ən çox seçilən və çox yönlü bir sahədir. Qrafik dizayn sahəsində karyera qurmaqda maraqlı olmağınızdan və ya sadəcə şəxsi və ya peşəka

Kollec ixtisasları və balları 2024

Kollec ixtisasları və balları 2024

saytı 2024-cü il üzrə Kollec ixtisasları və ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. ▶ Bank işi Ə 135.0. ▶ Maliyyə işi Ə 150.7. ▶ Mühasibat uçotu

Alman dili kursu seçərkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Alman dili kursu seçərkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Alman dili kursu seçərkən nələrə diqqət etməlisiniz və alman dilini nə qədər müddətə öyrənə bilərsiniz?. Alman dilini öyrənmək çətin, lakin faydalı təcrübə qazandıran prosesdir. İstər Almaniyaya səyahət etmək, istər ali təhsi

1-ci qrup keçid balları 2024

1-ci qrup keçid balları 2024

saytı 2024-cü ilin universitetlər üçün 1-ci qrup üzrə keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Fizika müəllimliyi Ə 341.1 (341.1). ▶ Fizika müəllimliyi (tədris ingilis Ə 404.1 (404.1). dilində). ▶ İnformatik


tezbazar.az biznes online kurslar hazirliq kurslari komputer kurslari it kurslari bakida bakida kurslar siyahisi ressamliq kurslari stimul kurslari env.prod