Risk etməyəndən marketoloq olmaz!

Risk etməyəndən marketoloq olmaz!Çoxları mənimlə söhbət etdikdə marketinq peşəsinin vurğunu olduqlarını söyləyirlər. Bu sözdən sonra "Marketoloq olmaq üçün nə lazımdır" sualı gəlir. Təbii ki, bu gün marketinq cəmiyyətdə ən ehtiyyac duyulan və şirkətlərə fayda verə biləcək strukturların başında dayanır. Mən bu yazıda problemə əks tərəfdən baxaraq, "Marketoloq olmamaq üçün nə lazımdır" sualına cavab verməyə çalışacam.
Beləliklə, başlayaq sadalamağa:
1. Sərhədli düşünən adamdan marketoloq olmaz. Əgər mütəxəssis öz düşüncələrinin reallaşması üçün çoxsaylı maneələr qoyursa, bu insan heç vaxt yaxşı marketoloq ola bilməyəcək. Bu tip insanlar daim öz düşüncələrini təxminən bu səpkidə edirlər: "Filan şey olsa, əla olardı, lakin bizim fabrikdə bu məhsul ola bilməz, filan şey olsa, əla olardı, lakin bizdə yetərincə büdcə yoxdur". Marketinq sərbəst düşüncəni sevir, marketinq çılğınlığı sevmir, marketinq şablonu sevmir. Fikirlərimi bir neçə praktik misallarla əsaslandırım:
Marketinq yeni konseptlər yaratmalıdır. Bunu etmək üçün sərhədli düşünmək olmaz. Məsələn, istehsal blokundan olan adam heç vaxt marketinqdə işləyə bilməz, çünki istehsal insanda sərhədli düşüncə xasiyyəti yaradır.
Marketinq reklam strategiyası qurmalıdır. Bunun üçün bənzərsiz və düzgün düşüncə tərzi olmalıdır. Sərhədli düşünən adam ən yaxşı halda hansısa uğurlu reklam konseptinin kopyalanmasını təklif edəcək, bizim işdə isə kopyalamaq olmaz!
Marketinq fəaliyyəti vençur investisiyalara bənzəyir. Risk faizi yüksəkdir. Sərhədli düşünən adam heç vaxt vençur layihəyə qol qoymaz, çünki bu, onun üçün yolverilməzdir, bu, sərhədlərin aşılmasıdır.
2. Risk etməyi bacarmayan adamdan marketoloq olmaz. Təsadüfi deyil, ki dünya səviyyəsində marketoloq ən tez iş yerini dəyişən peşəlarin başında durur. Bu səbəblərdən biri də bu fəaliyyətin daimi risk altında olmasıdır. Maraqlı məqəm burasındadır ki, bu peşədə risk etməkdən qorxmaq ən böyük riskdir! Fəaliyyətsizlik bizim peşədə ölümə bərabərdir. Bu baxımdan risk etməyi bacarmayan marketoloq iş yerindən daha tez uzaqlaşdırılır. Əsaslandırılmasına keçək:
Marketinq fəaliyyətinə çoxsaylı idarəedilməyən amillər təsir edir. Məsələn, əgər siz hansısa bir reklam kampaniyası keçirirsinizsə, burada kampaniyanın uğurlu olub-olmasına xarici mühit amilləri də təsir edir və bəzən kampaniyanın uğurlu olmamaq riskinin faizi çox yüksək olur.
Marketinq biznesin mövcudluğuna təsir edən amillərin üzərində qurulmuşdur. Məsələn, marketinqin verdiyi qərarlar əsasında qiymətqoyma siyasətini dəyişir, şirkətin (brendin) mövqeyi yenilənir, satış kanalları ilə iş dəyişə bilər. Başqa sözlə desək, marketoloq fəaliyyəti daim göz önündədir.
Marketinq şirkətin ən yenilikçi strukturudur. Şirkətlərdə (söhbət marketinqi başa düşən şirkətlərdən gedir) marketoloqdan hər zaman yenilik gözləyirlər. Yenilik isə ən riskli insan fəaliyyətidir. Çünki yenilik bu günə qədər analoqu olmayan fəaliyyətin üzərində durur və təbii olaraq uğursuzluq ehtimalı cari fəaliyyətlə müqayisədə çoxdur. Risk etməyi bacarmayan adam yenilik gətirə bilməyəcək, yenilik olmasa, marketinq yoxdur!
İnandırmağı bilməyən adamdan marketoloq olmaz. Marketinq fəaliyyətinin başında müştərilərin ehtiyaclarının məhz bu məhsul və ya xidmətlər ödədiyinə inandırmaq durur. Biz iş fəaliyyətində satış komandasını inandırmalıyıq ki, məhz bu hədəflərə gələn il çatmaq olar, səhmdarı inandırmalıyıq ki, məhz bu qədər büdcə verməsə, biz hədəflərə çata bilmərik və ən əsası müştərilərimizi inandırmalıyıq ki, məhz bizim malları alaraq siz ehtiyaclarınızı tam ödəyəcəksiniz. Hesab edirəm ki, mən sizi inandıra bildim ki, marketoloqun işi inandırmaqdır!
Bütün bu deyilənlərlə yanaşı, digər fikirləri əlavə etmək istəyirəm. Marketinq bir layihə fəaliyyətidir. İstənilən şirkətdə uğurlu marketinq karyerası üçün ilk növbədə siz layihə idarəedilməsinin baza prinsiplərini bilməlisiniz. Marketoloqun şirkətdə atacağı ilk addım səhmdarın marketinqdən nə gözlədiyini bilmək olmalıdır (layihənin birinci mərhələsi - hədəfin təyini), sonra marketoloq bu hədəfə çatmaq üçün vaxt və resurs amilini dəqiqləşdirməlidir (layihə idarəedilməsində buna üçbucaq metodu deyirlər), bundan sonra isə uğurlu hədəfin rəqəmsəl ifadəsi təyin olunmalı, hesablanma indikatorları bilinməlidir. Yalnız bundan sonra marketinq şirkətdə "uğurlu" hesab edilə bilər. Unutmayın, marketinq bir layihə fəaliyyətidir və təbii olaraq, hər bir layihənin başlanğıc və son nöqtəsi olmalıdır.
İlkin Manafov

Tarix: 12 Feb 2021 | Baxılıb: 558

Oxşar xəbərlər

Java kursları

Java kursları

Proqramlaşdırma dünyasının ən çox istifadə edilən dillərindən olan Java proqramlaşdırma dili son zamanların ən çox maraq göstərilən sahələrindən biridir. Java yüksək səviyyəli obyekt yönlü proqramlaşdırma dilidir. Əməliyya

İndividual İngilis dili kurslarının üstünlükləri

İndividual İngilis dili kurslarının üstünlükləri

İnvidiual İngilis dili kursları fərdi tədrisə bənzəyir. Lakin bu İngilis dili kurslarında qrupda yanlız bir tələbə olur deyə üstünlüyü çoxdur. Bir tələbə və bir müəllimin olduğu bu tədris formasında müəllim bütün zamanın

Onlayn İngilis dili kursları

Onlayn İngilis dili kursları

Günümüzdə əksər sahələrin onlayn formata keçdiyi kimi İngilis dili kursları da onlayn tədrisə keçid edib. Həm qiymət, həm də rahatlıq üçün seçim olunan onlayn İngilis dili kurslarının müsbət cəhətlərilə yanaşı, mənfi tərəflər

Rus dili kursları seçərkən nələrə fikir vermək lazımdır?

Rus dili kursları seçərkən nələrə fikir vermək lazımdır?

Rus dili kursu seçərkən diqqət etməli olduğumuz bir neçə nüans var ki, onlar bizim tədrisimizi daha rahat və uğurlu edəcək. Həmin nüansların hər hansısa birinə diqqət yetirmədikdə istədiyimiz nəticəni almaya, zaman və madd

Hicama kursları

Hicama kursları

Hacamat və ya hicama "qanalma" deməkdir. Hicama bir çox xəstəliklərdən qurtulmaq üçün ən effektiv üsullardan biridir. Bədəndə olan çirkli qan xüsusi vakuum vasitəsilə yenilənir. Hicama faydalari sayılmaqla bitmir

Yapon dili kursları

Yapon dili kursları

Yapon dili kursları, adından da məlum olduğu kimi, yapon dilinə maraq göstərən hər bir Azərbaycan vətandaşına yaşından aslı olmayaraq yapon dili öyrədilməsini həyata keçirir. Kurslarda əsas etibarilə ünsiyyət yönümlü tədri

İtalyan dili kursları

İtalyan dili kursları

Əgər hələ də İtalyan dilini öyrənməyə başlamamısınızsa, sadaladığımız səbəblər qədim dillərdən birini öyrənmək üçün səyahətə çıxmağa sizi təşviq edəcək. Hind-Avropa dil ailəsinə mənsub olan İtalyan dili təxminən 69 milyo

Saç ustası və vizajist kursları

Saç ustası və vizajist kursları

Gözəllik yaratmağı hər kəs istəsə də, bunu yalnız yaxşı təhsil almış şəxslər bacarır. Bu sahəyə tələbatın böyüməsi ilə əlaqədar olaraq, bu peşəyə yiyələnmək istəyənlərin sayı, həmçinin saç ustası və makiyaj kursları təkli

Onlayn Rus dili kursları

Onlayn Rus dili kursları

Əgər işdən, gündəlik qayğılarlar vaxt tapa bilmirsinizsə, lakin Rus dili öyrənməyi istəyirsinizsə, onlayn Rus dili kursları sizin üçün ən yaxşı seçimdir. Müasir dövrümüzlə ayaqlaşan hər sahə kimi Rus dili kursları da öz tədrislərin


tezbazar.az biznes komputer kurslari biznes kurslari hazirliq kurslari digital marketinq kursu pulsuz kurslar ereb reqsleri mektebeqeder hazirliq kurslari mebeller komputer kurslari qiymetleri kurslar