Risk etməyəndən marketoloq olmaz!

Risk etməyəndən marketoloq olmaz!Çoxları mənimlə söhbət etdikdə marketinq peşəsinin vurğunu olduqlarını söyləyirlər. Bu sözdən sonra "Marketoloq olmaq üçün nə lazımdır" sualı gəlir. Təbii ki, bu gün marketinq cəmiyyətdə ən ehtiyyac duyulan və şirkətlərə fayda verə biləcək strukturların başında dayanır. Mən bu yazıda problemə əks tərəfdən baxaraq, "Marketoloq olmamaq üçün nə lazımdır" sualına cavab verməyə çalışacam.
Beləliklə, başlayaq sadalamağa:
1. Sərhədli düşünən adamdan marketoloq olmaz. Əgər mütəxəssis öz düşüncələrinin reallaşması üçün çoxsaylı maneələr qoyursa, bu insan heç vaxt yaxşı marketoloq ola bilməyəcək. Bu tip insanlar daim öz düşüncələrini təxminən bu səpkidə edirlər: "Filan şey olsa, əla olardı, lakin bizim fabrikdə bu məhsul ola bilməz, filan şey olsa, əla olardı, lakin bizdə yetərincə büdcə yoxdur". Marketinq sərbəst düşüncəni sevir, marketinq çılğınlığı sevmir, marketinq şablonu sevmir. Fikirlərimi bir neçə praktik misallarla əsaslandırım:
Marketinq yeni konseptlər yaratmalıdır. Bunu etmək üçün sərhədli düşünmək olmaz. Məsələn, istehsal blokundan olan adam heç vaxt marketinqdə işləyə bilməz, çünki istehsal insanda sərhədli düşüncə xasiyyəti yaradır.
Marketinq reklam strategiyası qurmalıdır. Bunun üçün bənzərsiz və düzgün düşüncə tərzi olmalıdır. Sərhədli düşünən adam ən yaxşı halda hansısa uğurlu reklam konseptinin kopyalanmasını təklif edəcək, bizim işdə isə kopyalamaq olmaz!
Marketinq fəaliyyəti vençur investisiyalara bənzəyir. Risk faizi yüksəkdir. Sərhədli düşünən adam heç vaxt vençur layihəyə qol qoymaz, çünki bu, onun üçün yolverilməzdir, bu, sərhədlərin aşılmasıdır.
2. Risk etməyi bacarmayan adamdan marketoloq olmaz. Təsadüfi deyil, ki dünya səviyyəsində marketoloq ən tez iş yerini dəyişən peşəlarin başında durur. Bu səbəblərdən biri də bu fəaliyyətin daimi risk altında olmasıdır. Maraqlı məqəm burasındadır ki, bu peşədə risk etməkdən qorxmaq ən böyük riskdir! Fəaliyyətsizlik bizim peşədə ölümə bərabərdir. Bu baxımdan risk etməyi bacarmayan marketoloq iş yerindən daha tez uzaqlaşdırılır. Əsaslandırılmasına keçək:
Marketinq fəaliyyətinə çoxsaylı idarəedilməyən amillər təsir edir. Məsələn, əgər siz hansısa bir reklam kampaniyası keçirirsinizsə, burada kampaniyanın uğurlu olub-olmasına xarici mühit amilləri də təsir edir və bəzən kampaniyanın uğurlu olmamaq riskinin faizi çox yüksək olur.
Marketinq biznesin mövcudluğuna təsir edən amillərin üzərində qurulmuşdur. Məsələn, marketinqin verdiyi qərarlar əsasında qiymətqoyma siyasətini dəyişir, şirkətin (brendin) mövqeyi yenilənir, satış kanalları ilə iş dəyişə bilər. Başqa sözlə desək, marketoloq fəaliyyəti daim göz önündədir.
Marketinq şirkətin ən yenilikçi strukturudur. Şirkətlərdə (söhbət marketinqi başa düşən şirkətlərdən gedir) marketoloqdan hər zaman yenilik gözləyirlər. Yenilik isə ən riskli insan fəaliyyətidir. Çünki yenilik bu günə qədər analoqu olmayan fəaliyyətin üzərində durur və təbii olaraq uğursuzluq ehtimalı cari fəaliyyətlə müqayisədə çoxdur. Risk etməyi bacarmayan adam yenilik gətirə bilməyəcək, yenilik olmasa, marketinq yoxdur!
İnandırmağı bilməyən adamdan marketoloq olmaz. Marketinq fəaliyyətinin başında müştərilərin ehtiyaclarının məhz bu məhsul və ya xidmətlər ödədiyinə inandırmaq durur. Biz iş fəaliyyətində satış komandasını inandırmalıyıq ki, məhz bu hədəflərə gələn il çatmaq olar, səhmdarı inandırmalıyıq ki, məhz bu qədər büdcə verməsə, biz hədəflərə çata bilmərik və ən əsası müştərilərimizi inandırmalıyıq ki, məhz bizim malları alaraq siz ehtiyaclarınızı tam ödəyəcəksiniz. Hesab edirəm ki, mən sizi inandıra bildim ki, marketoloqun işi inandırmaqdır!
Bütün bu deyilənlərlə yanaşı, digər fikirləri əlavə etmək istəyirəm. Marketinq bir layihə fəaliyyətidir. İstənilən şirkətdə uğurlu marketinq karyerası üçün ilk növbədə siz layihə idarəedilməsinin baza prinsiplərini bilməlisiniz. Marketoloqun şirkətdə atacağı ilk addım səhmdarın marketinqdən nə gözlədiyini bilmək olmalıdır (layihənin birinci mərhələsi - hədəfin təyini), sonra marketoloq bu hədəfə çatmaq üçün vaxt və resurs amilini dəqiqləşdirməlidir (layihə idarəedilməsində buna üçbucaq metodu deyirlər), bundan sonra isə uğurlu hədəfin rəqəmsəl ifadəsi təyin olunmalı, hesablanma indikatorları bilinməlidir. Yalnız bundan sonra marketinq şirkətdə "uğurlu" hesab edilə bilər. Unutmayın, marketinq bir layihə fəaliyyətidir və təbii olaraq, hər bir layihənin başlanğıc və son nöqtəsi olmalıdır.
İlkin Manafov

Tarix: 12 Feb 2021 | Baxılıb: 507

Oxşar xəbərlər

Fransız dili kursları

Fransız dili kursları

Fransız dili dünyada ən çox danışılan dillərdən biridir. Təsadüfi deyil ki, fransız dili beş qitədə ingilis dilindən başqa danışılan yeganə dildir. Fransız dili Birləşmiş Millətlər Təşkilatlarının və bir çox beynəlxalq təşkilatları

Kosmetologiya kursları

Kosmetologiya kursları

Kosmetologiya bir elm sahəsi olub, gözəllik müalicəsinin tətbiqi ilə məşğuldur. Kosmetologiyanın bir çox sahəsi və bu sahələrin özlərinin də geniş fərqli gözəllik üsullari var. Ümumi olaraq, bunlara saç düzümü, dəriyə qulluq

HR kursları

HR kursları

Müasir dövrün sürətlə inkişafı modern şirkətlərdə insan dəyərini və insan münasibətlərinin önəmini durmadan artırmadadır. Bu gün dünyanın ən böyük universitetləri şirkətlərə insan münasibətlərinin yaxşılaşdırılmasını tövsiy

Mühasibatlıq kursları

Mühasibatlıq kursları

Mühasibatlıq hazırda böyük tələbat olan peşələrdən biridir. Özünüzü bu sahədə sübut etsəniz, problemsiz yüksək maaşlı işdə işləyə bilərsiniz. Mühasibatlıq kursları bu işdə sizə kömək edəcək və kurslardan sonra tezliklə i

Proqramlaşdırma və proqramlaşdırma kurslarının vacibliyi

Proqramlaşdırma və proqramlaşdırma kurslarının vacibliyi

Müasir texnologiyaya əsaslanan dünyada proqramlaşdırma demək olar ki, hər bir sənaye üçün vacib bir bacarıq halına gəldi. Proqramlaşdırmanın bu qədər çox yayılması onu tədris edən kursların da artmasına səbəb olub. Hazırd

IELTS kursları

IELTS kursları

IELTS (Beynəlxalq İngilis Dili Testi) ingilis dilinin ana dili olduğu bir ölkədə işləməyinizə, təhsil almağınıza və ya köç etməyinizə kömək etmək üçün hazırlanmışdır. Buraya Avstraliya, Kanada, Yeni Zelandiya, İngiltərə v

SMM kursları

SMM kursları

Sizin potensial müştəriləriniz vaxtlarının çoxunu FB və ya İnstagram izləməyə sərf edirlərsə, Sosial Media vasitəsilə müştəri cəlb etməyi, müştərilərlə əlaqələr qurmağı, internet üzərindən satışlar etməyi öyrənməyin vaxtıdır

Proqramlaşdırma kursları

Proqramlaşdırma kursları

Proqramlaşdırma kursları ilə istədiyiniz dilləri öyrənə bilər və bu sahənin dərinliklərinə yiyələnə bilərsiniz. Müəllimləriniz tərəfindən referans alaraq gələcəkdə daha yaxşı iş yerləri tapmaq asanlaşacaqdır. Uzun müddətl

Marketinq kursları

Marketinq kursları

Son illərdə ən çox tələb olunan kursların sırasında marketinq kursları da var. Yaşından və cinsindən asılı olmayaraq, müxtəlif insanlar bu sahəyə meyl edirlər. Marketinq kurslari qarşısına məqsəd qoyanlara, marketinq sahəsind


tezbazar.az biznes online kurslar komputer kurslari hazirliq kurslari komputer kurslari gitara suruculuk kurslari dovlet qulluguna hazirliq mebeller az dili architecture