Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalı

Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalıMarketinq nədir? Sadə bir mövqedən yanaşsaq, marketinq işləri və strategiyası istehsalçı şirkətlərə gəlir verməklə bərabər, istehlakçıları razı salacaq məhsul istehsalı ilə nəticələnən prosesdir. Marketinq "kəskin rəqabət2 xarakteri daşıyır, çünki hər bir istehlakçının öz tələbatını ödəyən məhsulu olur və şirkət üçün normal mənfəət əldə olunur. Marketinq bu məqsədlərin hər ikisinin tamamlanmasını zəruri hesab edən bütün fəaliyyət növlərinin yaradıcı və dəyişkən bir prinsipidir.
Peter Drukerin fikrincə, marketinq elə bir əsas amildir ki, onu müstəqil bir funksiya hesab etmək qeyri-mümkündür. O, son nəticə olaraq, yəni istehlakçı nöqteyi nəzərindən bütöv bir biznesdir.
Marketinq prosesi müştərilərin hansı məhsulları almaq istəyinin və tələbatının müəyyənləşdirilməsindən başlanır. Məhsulların əlamət və keyfiyyətlərindən sonra istehlakçıların tələbat və ehtiyacı marketinqdə növbəti bir mərhələdir. Əgər siz hər hansı bir məhsul istehsal etmək və istehlakçıları həmin məhsulu almağa sövq etmək istiqamətində müəyyən addım atmaq istəyirsinizsə, bu zaman "çox gərgin bir mübarizə" ilə üzləşməli olacaqsınız. Marketinq prosesinin sonrakı mərhələsi isə qiymətlərin təyin edilməsi, potensial istehlakçılara həmin məhsullar haqqında məlumat vermək və onları bu məhsullarla təmin etməkdir.
Marketinq işləri əsasən hər hansı bir məhsulu bazara çıxarmaq və onları istehlakçılara çatdırmaq istiqamətində görülən bütün işləri əhatə edir. Marketinq işlərinə müştərilərin zövqünə uyğun məhsul hazırlanması (bu zaman bəzi mexanizmlərdən, məsələn, marketinq tədqiqatı və qiymət təyin etmədən istifadə olunur), əhalini həmin məhsul barədə məlumatlandırmaq üçün təbliğat (bu halda ictimai əlaqələrdən, reklam, marketinq münasibətlərindən istifadə olunur) və müştərilərlə mübadilə edilməsi (satış və bölüşdürmə yolu ilə) işləri daxildir.
Qeyd etmək lazımdır ki, marketinqə satış da daxildir, lakin marketinq satışdan başqa digər funksiyaları da əhatə edir. Bəzi adamlar belə bir yanlış qənatə gəlirlər ki, guya marketinq və satış tamamilə eyni anlayışlardır, halbuki bu heç də belə deyildir. Marketinq prosesi tamamilə geniş bir prosesdir və aşağıdakıları əhatə edir:
müştərilərin ehtiyacı olan mal, məhsul, xidmət və ideyaların aşkar edilməsi;
münasib əlamət və keyfiyyətlərə malik məhsulların istehsalı;
qiymətin düzgün müəyyən edilməsi;
məhsulun təbliğ və reklam edilməsi;
məhsulun satışı və müştərilərə çatdırılması.

Yuxarıda göstərdiyimiz kimi satış marketin fəaliyyətinin bir növüdür. Satış həmçinin hər hansı müştərini məhsul və ya xidməti almağa sövq etmək və onlara təsir göstərmək prosesidir. Müştərilərin tələbatını ödəməyə istiqamətləndirilməsinə baxmayaraq, satış konsepsiyası istehlakçıların ehtiyacının məhsul həcmi ilə əlaqələndirilməsini təmin edir. Marketinq hansı məhsula daha çox tələbat olduğunu və istehlakçıların həmin məhsul barədə məlumatlandırılma yollarının aşkar edilməsi məqsədilə həyata keçirilən tədqiqat və reklam işlərindən ibarətdir.

Tarix: 30 Jan 2021 | Baxılıb: 737

Oxşar xəbərlər

2-ci qrup keçid balları 2025

2-ci qrup keçid balları 2025

2-ci qrup keçid balları 2025 Universitetlər üzrə aşağıda anlş ola bilərsiz. Bakı Dövlət Universiteti. Coğrafiya müəllimliyi  Ə 342.3 (342.3). Sosiologiya  Ə 331.1 (331.1). Sosiologiya (tədris ingilis dilində)  Ə 337.2 (337.2)

Проходные баллы для 9-летних колледжей 2025 2026

Проходные баллы для 9-летних колледжей 2025 2026

Экономический и гуманитаpный колледж при Бакинском госудаpственном унивеpситете. 576394 Банковское дело 173.3. 576418 Финансовое дело 170.5. 576426 Бухгалтерский учет 165.9. 576434 Банковское дело 133.1. 576442 Финансово

Группа 1 проходные баллы 2025

Группа 1 проходные баллы 2025

Проходные баллы для абитуриентов по Группе 1 на 2024-2025 год уже объявлены. Ознакомьтесь с минимальными и средними баллами для поступления в вузы Азербайджана. Эти данные помогут вам оценить свои шансы на поступление и выбрат

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil almaq və ya karyera planları qurmaq arzusu demək olar ki, hər kəsin ağlından keçir. Bir çox tələbələr izlədikləri fimlərdən, dinlədikləri mahnılardan, oxuduqları kitablardan və ya sənədli filmlərdən təsirlənərə

Almaniyada təhsil

Almaniyada təhsil

Almaniya universitetlərində təhsil almaq həm təhsilinizi, həm də şəxsi və karyeranızı inkişaf etdirmək üçün əla fürsətdir. Almaniyada universitet təhsili digər Avropa ölkələri ilə müqayisədə daha ucuzdur. saytı bu məqaləd

Magistr təhsil nədir?

Magistr təhsil nədir?

Azərbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrində mütəxəssis hazırlığı üç pilləlidir: magistratura təhsili bu pillənin ikincisini təşkil edir. Magistratura təhsil pilləsində ixtisaslaşmalar üzrə elmi-tədqiqat və ali təhsi

Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə keçid balları

Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə keçid balları

Azərbaycan universitetlərində Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə 2024-cü il üçün keçid ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti. Biznesin idarə edilməsi Ə 334.5 (557.2). Biznesin idar

Группа 2 проходные баллы 2025

Группа 2 проходные баллы 2025

Проходные баллы по Группе 2 на 2025 год представляют собой важный ориентир для абитуриентов, планирующих поступление на экономические, гуманитарные и управленческие специальности. В эту группу входят такие направления, ка

1-ci qrup keçid balları 2023

1-ci qrup keçid balları 2023

saytı 2023-cü ilin universitetlər üçün 1-ci qrup keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. Fizika müəllimliyi Ə 389.2 (389.2). Fizika müəllimliyi (tədris ingilis Ə 419.8 (419.8) dilində). İnformatika müəllimliy


tezbazar.az biznes komputer kurslari kurslar hazirliq kurslari alman dili 28 mayda kurslar youtube kurslari rus dili oyrenmek ucun proqram mebeller