Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalı

Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalıMarketinq nədir? Sadə bir mövqedən yanaşsaq, marketinq işləri və strategiyası istehsalçı şirkətlərə gəlir verməklə bərabər, istehlakçıları razı salacaq məhsul istehsalı ilə nəticələnən prosesdir. Marketinq "kəskin rəqabət2 xarakteri daşıyır, çünki hər bir istehlakçının öz tələbatını ödəyən məhsulu olur və şirkət üçün normal mənfəət əldə olunur. Marketinq bu məqsədlərin hər ikisinin tamamlanmasını zəruri hesab edən bütün fəaliyyət növlərinin yaradıcı və dəyişkən bir prinsipidir.
Peter Drukerin fikrincə, marketinq elə bir əsas amildir ki, onu müstəqil bir funksiya hesab etmək qeyri-mümkündür. O, son nəticə olaraq, yəni istehlakçı nöqteyi nəzərindən bütöv bir biznesdir.
Marketinq prosesi müştərilərin hansı məhsulları almaq istəyinin və tələbatının müəyyənləşdirilməsindən başlanır. Məhsulların əlamət və keyfiyyətlərindən sonra istehlakçıların tələbat və ehtiyacı marketinqdə növbəti bir mərhələdir. Əgər siz hər hansı bir məhsul istehsal etmək və istehlakçıları həmin məhsulu almağa sövq etmək istiqamətində müəyyən addım atmaq istəyirsinizsə, bu zaman "çox gərgin bir mübarizə" ilə üzləşməli olacaqsınız. Marketinq prosesinin sonrakı mərhələsi isə qiymətlərin təyin edilməsi, potensial istehlakçılara həmin məhsullar haqqında məlumat vermək və onları bu məhsullarla təmin etməkdir.
Marketinq işləri əsasən hər hansı bir məhsulu bazara çıxarmaq və onları istehlakçılara çatdırmaq istiqamətində görülən bütün işləri əhatə edir. Marketinq işlərinə müştərilərin zövqünə uyğun məhsul hazırlanması (bu zaman bəzi mexanizmlərdən, məsələn, marketinq tədqiqatı və qiymət təyin etmədən istifadə olunur), əhalini həmin məhsul barədə məlumatlandırmaq üçün təbliğat (bu halda ictimai əlaqələrdən, reklam, marketinq münasibətlərindən istifadə olunur) və müştərilərlə mübadilə edilməsi (satış və bölüşdürmə yolu ilə) işləri daxildir.
Qeyd etmək lazımdır ki, marketinqə satış da daxildir, lakin marketinq satışdan başqa digər funksiyaları da əhatə edir. Bəzi adamlar belə bir yanlış qənatə gəlirlər ki, guya marketinq və satış tamamilə eyni anlayışlardır, halbuki bu heç də belə deyildir. Marketinq prosesi tamamilə geniş bir prosesdir və aşağıdakıları əhatə edir:
müştərilərin ehtiyacı olan mal, məhsul, xidmət və ideyaların aşkar edilməsi;
münasib əlamət və keyfiyyətlərə malik məhsulların istehsalı;
qiymətin düzgün müəyyən edilməsi;
məhsulun təbliğ və reklam edilməsi;
məhsulun satışı və müştərilərə çatdırılması.

Yuxarıda göstərdiyimiz kimi satış marketin fəaliyyətinin bir növüdür. Satış həmçinin hər hansı müştərini məhsul və ya xidməti almağa sövq etmək və onlara təsir göstərmək prosesidir. Müştərilərin tələbatını ödəməyə istiqamətləndirilməsinə baxmayaraq, satış konsepsiyası istehlakçıların ehtiyacının məhsul həcmi ilə əlaqələndirilməsini təmin edir. Marketinq hansı məhsula daha çox tələbat olduğunu və istehlakçıların həmin məhsul barədə məlumatlandırılma yollarının aşkar edilməsi məqsədilə həyata keçirilən tədqiqat və reklam işlərindən ibarətdir.

Tarix: 30 Jan 2021 | Baxılıb: 787

Oxşar xəbərlər

9 illik Kolleclərə keçid balları 2025 2026

9 illik Kolleclərə keçid balları 2025 2026

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. 576118 Bank işi 194. 576126 Maliyyə işi 205.9. 576134 Mühasibat uçotu 195.2. 576142 Vergi işi 175.8. 576159 Sosial iş 164.8. 576167 Ban

ADA Universitetində keçid balları

ADA Universitetində keçid balları

saytı ADA Universitetində 2024-cü il üzrə keçid ballarını təqdim edir. ▶ Kompüter elmləri (tədris ingilis Ə 611.2. dilində). ▶ Riyaziyyat (tədris ingilis dilində) Ə 475.2. ▶ Elektrik və elektronika mühəndisliyi Ə 45 5.0

Polşada təhsil

Polşada təhsil

Mərkəzi Avropada yerləşən Polşa müxtəlif mədəniyyəti, sakit gözəlliyi ilə məşhurdur və məşhur olaraq Pierogi ölkəsi adlandırılır. Polşanın paytaxtı Varşava Polşa mədəniyyətinə və kosmopolitlərin təlaşına əsaslanan səs-küyl

Polis Akademiyasına keçid balı

Polis Akademiyasına keçid balı

DİN-in Polis Akademiyası yeni kursantlarını qəbul edib. saytı xəbər verir ki, Daxili İşlər Nazirliyinin (DİN) Polis Akademiyasına 2024-cü il üzrə qəbul marafonu uğurla yekunlaşıb. Polis Akademiyası 2024-2025-ci il üçün 50

Группа 5 проходные баллы 2025

Группа 5 проходные баллы 2025

В 2024-2025 году для абитуриентов, поступающих на направления Группы 5, установлены свои проходные баллы. Эта группа включает творческие и художественные специальности, такие как дизайн, архитектура, изобразительное искусство

Milli Aviasiya Akademiyasında keçid balları 2023

Milli Aviasiya Akademiyasında keçid balları 2023

saytı 2023-cü il üzrə Milli Aviasiya Akademiyasında keçid ballarını təqdim edir. ▶ Aerokosmik mühəndislik Ə 338.5 (338.5). ▶ Aerokosmik mühəndislik (tədris ingilis Ə 407.9 (407.9) dilində). ▶ Aviasiya təhlükəsizliyi mühəndisliy

Tibb kolleclərinə keçid balları 2024

Tibb kolleclərinə keçid balları 2024

2024-cü ildə Tibb kolleclərinə keçid balları açıqlanıb. saytı keçid ballarını sizə təqdim edir. 1 nömrəli Bakı Tibb Kolleci. Müalicə masajı (gözdən əlillər üçün) Ə 71.6. Əczaçılıq Ə 127.6. Mamalıq işi Ə 149.9. Tibb bacıs

3-cü qrup keçid balları 2023

3-cü qrup keçid balları 2023

saytı 2023-cü il universitetlər üçün 3-cü qrup keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Azərbaycan dili və ədəbiyyatı Ə 508.5 (508.5). müəllimliyi. ▶ Korreksiyaedici təlim Ə 404.2(404.2). ▶ Tarix müəllimliy

1-ci qrup keçid balları 2025 2026

1-ci qrup keçid balları 2025 2026

Bakı Dövlət Universiteti. 114 Fizika müəllimliyi Ə 348.1 (365.4). 1139 Fizika müəllimliyi (tədris ingilis dilində) Ə 407.6 (407.6). 1147 İnformatika (rəqəmsal bacarıqlar) müəllimliyi Ə 325.6 (325.6). 1163 Riyaziyyat müəllimliy


tezbazar.az biznes online kurslar kurslar komputer kurslari autocad kurslari qiymetleri eczaciliq kursu rus dili dersleri dirnaq qaynagi mebeller