Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalı

Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalıMarketinq nədir? Sadə bir mövqedən yanaşsaq, marketinq işləri və strategiyası istehsalçı şirkətlərə gəlir verməklə bərabər, istehlakçıları razı salacaq məhsul istehsalı ilə nəticələnən prosesdir. Marketinq "kəskin rəqabət2 xarakteri daşıyır, çünki hər bir istehlakçının öz tələbatını ödəyən məhsulu olur və şirkət üçün normal mənfəət əldə olunur. Marketinq bu məqsədlərin hər ikisinin tamamlanmasını zəruri hesab edən bütün fəaliyyət növlərinin yaradıcı və dəyişkən bir prinsipidir.
Peter Drukerin fikrincə, marketinq elə bir əsas amildir ki, onu müstəqil bir funksiya hesab etmək qeyri-mümkündür. O, son nəticə olaraq, yəni istehlakçı nöqteyi nəzərindən bütöv bir biznesdir.
Marketinq prosesi müştərilərin hansı məhsulları almaq istəyinin və tələbatının müəyyənləşdirilməsindən başlanır. Məhsulların əlamət və keyfiyyətlərindən sonra istehlakçıların tələbat və ehtiyacı marketinqdə növbəti bir mərhələdir. Əgər siz hər hansı bir məhsul istehsal etmək və istehlakçıları həmin məhsulu almağa sövq etmək istiqamətində müəyyən addım atmaq istəyirsinizsə, bu zaman "çox gərgin bir mübarizə" ilə üzləşməli olacaqsınız. Marketinq prosesinin sonrakı mərhələsi isə qiymətlərin təyin edilməsi, potensial istehlakçılara həmin məhsullar haqqında məlumat vermək və onları bu məhsullarla təmin etməkdir.
Marketinq işləri əsasən hər hansı bir məhsulu bazara çıxarmaq və onları istehlakçılara çatdırmaq istiqamətində görülən bütün işləri əhatə edir. Marketinq işlərinə müştərilərin zövqünə uyğun məhsul hazırlanması (bu zaman bəzi mexanizmlərdən, məsələn, marketinq tədqiqatı və qiymət təyin etmədən istifadə olunur), əhalini həmin məhsul barədə məlumatlandırmaq üçün təbliğat (bu halda ictimai əlaqələrdən, reklam, marketinq münasibətlərindən istifadə olunur) və müştərilərlə mübadilə edilməsi (satış və bölüşdürmə yolu ilə) işləri daxildir.
Qeyd etmək lazımdır ki, marketinqə satış da daxildir, lakin marketinq satışdan başqa digər funksiyaları da əhatə edir. Bəzi adamlar belə bir yanlış qənatə gəlirlər ki, guya marketinq və satış tamamilə eyni anlayışlardır, halbuki bu heç də belə deyildir. Marketinq prosesi tamamilə geniş bir prosesdir və aşağıdakıları əhatə edir:
müştərilərin ehtiyacı olan mal, məhsul, xidmət və ideyaların aşkar edilməsi;
münasib əlamət və keyfiyyətlərə malik məhsulların istehsalı;
qiymətin düzgün müəyyən edilməsi;
məhsulun təbliğ və reklam edilməsi;
məhsulun satışı və müştərilərə çatdırılması.

Yuxarıda göstərdiyimiz kimi satış marketin fəaliyyətinin bir növüdür. Satış həmçinin hər hansı müştərini məhsul və ya xidməti almağa sövq etmək və onlara təsir göstərmək prosesidir. Müştərilərin tələbatını ödəməyə istiqamətləndirilməsinə baxmayaraq, satış konsepsiyası istehlakçıların ehtiyacının məhsul həcmi ilə əlaqələndirilməsini təmin edir. Marketinq hansı məhsula daha çox tələbat olduğunu və istehlakçıların həmin məhsul barədə məlumatlandırılma yollarının aşkar edilməsi məqsədilə həyata keçirilən tədqiqat və reklam işlərindən ibarətdir.

Tarix: 30 Jan 2021 | Baxılıb: 486

Oxşar xəbərlər

Biznes İdarəçiliyi kursları

Biznes İdarəçiliyi kursları

Uğurlu idarəçi olmaq üçün həm şəxsi keyfiyyətlərə, həm də xüsusi biliklərə, metodlara, sistemlərə ehtiyac var. Biznes idareciliyi şirkətlərdə çalışan müxtəlif ranqlı rəhbərlər və sahibkarlar, həmçinin satış rəhbərləri v

PHP proqramlaşdırma kursları

PHP proqramlaşdırma kursları

PHP dinamik saytlar yaratmağa və serverlərlə işləməyə imkan verən açıq mənbə (pulsuz) skript dilidir. İndi PHP dünyada 20 milyondan çox veb saytda və 1 milyondan çox serverdə istifadə olunur. PHP biliyini inkişaf etdirmə

HR kursları

HR kursları

Müasir dövrün sürətlə inkişafı modern şirkətlərdə insan dəyərini və insan münasibətlərinin önəmini durmadan artırmadadır. Bu gün dünyanın ən böyük universitetləri şirkətlərə insan münasibətlərinin yaxşılaşdırılmasını tövsiy

Qrafik dizayn kursu

Qrafik dizayn kursu

Qrafik dizayn həm bədii yaradıcılıq, həm də texniki təcrübə tələb edən müasir dövrün ən çox seçilən və çox yönlü bir sahədir. Qrafik dizayn sahəsində karyera qurmaqda maraqlı olmağınızdan və ya sadəcə şəxsi və ya peşəka

İtalyan dili kursları

İtalyan dili kursları

Əgər hələ də İtalyan dilini öyrənməyə başlamamısınızsa, sadaladığımız səbəblər qədim dillərdən birini öyrənmək üçün səyahətə çıxmağa sizi təşviq edəcək. Hind-Avropa dil ailəsinə mənsub olan İtalyan dili təxminən 69 milyo

Mental arifmetika nədir və necə öyrənilir?

Mental arifmetika nədir və necə öyrənilir?

Mental arifmetika kalkulyator və ya qələmlə kağız kimi kənar vasitələrdən istifadə etmədən insanın zehnində hesablamalar aparması prosesidir. Bu bacarıq gündəlik həyatda insanların əlindən tutan bacarıqlardandır, çünki bi

Ərəb dili kursları

Ərəb dili kursları

Dünyada 22 ərəb dövlətinin olması hamıya məlumdur. Onların da hər birinin minimum üç dialekti mövcuddur. Xüsusilə də Körfəzyanı Ərəb ölkələrinin dialektlərini, həmçinin bilad Əş-Şam və İraq dialektlərini yüksək səviyyəd

Yapon dili kursları

Yapon dili kursları

Yapon dili kursları, adından da məlum olduğu kimi, yapon dilinə maraq göstərən hər bir Azərbaycan vətandaşına yaşından aslı olmayaraq yapon dili öyrədilməsini həyata keçirir. Kurslarda əsas etibarilə ünsiyyət yönümlü tədri

Java kursları

Java kursları

Proqramlaşdırma dünyasının ən çox istifadə edilən dillərindən olan Java proqramlaşdırma dili son zamanların ən çox maraq göstərilən sahələrindən biridir. Java yüksək səviyyəli obyekt yönlü proqramlaşdırma dilidir. Əməliyya


tezbazar.az biznes komputer kurslari kurslar hazirliq kurslari rus dili kurslari reqs kurslari komputer kursu bakida mebeller