Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalı

Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalıMarketinq nədir? Sadə bir mövqedən yanaşsaq, marketinq işləri və strategiyası istehsalçı şirkətlərə gəlir verməklə bərabər, istehlakçıları razı salacaq məhsul istehsalı ilə nəticələnən prosesdir. Marketinq "kəskin rəqabət2 xarakteri daşıyır, çünki hər bir istehlakçının öz tələbatını ödəyən məhsulu olur və şirkət üçün normal mənfəət əldə olunur. Marketinq bu məqsədlərin hər ikisinin tamamlanmasını zəruri hesab edən bütün fəaliyyət növlərinin yaradıcı və dəyişkən bir prinsipidir.
Peter Drukerin fikrincə, marketinq elə bir əsas amildir ki, onu müstəqil bir funksiya hesab etmək qeyri-mümkündür. O, son nəticə olaraq, yəni istehlakçı nöqteyi nəzərindən bütöv bir biznesdir.
Marketinq prosesi müştərilərin hansı məhsulları almaq istəyinin və tələbatının müəyyənləşdirilməsindən başlanır. Məhsulların əlamət və keyfiyyətlərindən sonra istehlakçıların tələbat və ehtiyacı marketinqdə növbəti bir mərhələdir. Əgər siz hər hansı bir məhsul istehsal etmək və istehlakçıları həmin məhsulu almağa sövq etmək istiqamətində müəyyən addım atmaq istəyirsinizsə, bu zaman "çox gərgin bir mübarizə" ilə üzləşməli olacaqsınız. Marketinq prosesinin sonrakı mərhələsi isə qiymətlərin təyin edilməsi, potensial istehlakçılara həmin məhsullar haqqında məlumat vermək və onları bu məhsullarla təmin etməkdir.
Marketinq işləri əsasən hər hansı bir məhsulu bazara çıxarmaq və onları istehlakçılara çatdırmaq istiqamətində görülən bütün işləri əhatə edir. Marketinq işlərinə müştərilərin zövqünə uyğun məhsul hazırlanması (bu zaman bəzi mexanizmlərdən, məsələn, marketinq tədqiqatı və qiymət təyin etmədən istifadə olunur), əhalini həmin məhsul barədə məlumatlandırmaq üçün təbliğat (bu halda ictimai əlaqələrdən, reklam, marketinq münasibətlərindən istifadə olunur) və müştərilərlə mübadilə edilməsi (satış və bölüşdürmə yolu ilə) işləri daxildir.
Qeyd etmək lazımdır ki, marketinqə satış da daxildir, lakin marketinq satışdan başqa digər funksiyaları da əhatə edir. Bəzi adamlar belə bir yanlış qənatə gəlirlər ki, guya marketinq və satış tamamilə eyni anlayışlardır, halbuki bu heç də belə deyildir. Marketinq prosesi tamamilə geniş bir prosesdir və aşağıdakıları əhatə edir:
müştərilərin ehtiyacı olan mal, məhsul, xidmət və ideyaların aşkar edilməsi;
münasib əlamət və keyfiyyətlərə malik məhsulların istehsalı;
qiymətin düzgün müəyyən edilməsi;
məhsulun təbliğ və reklam edilməsi;
məhsulun satışı və müştərilərə çatdırılması.

Yuxarıda göstərdiyimiz kimi satış marketin fəaliyyətinin bir növüdür. Satış həmçinin hər hansı müştərini məhsul və ya xidməti almağa sövq etmək və onlara təsir göstərmək prosesidir. Müştərilərin tələbatını ödəməyə istiqamətləndirilməsinə baxmayaraq, satış konsepsiyası istehlakçıların ehtiyacının məhsul həcmi ilə əlaqələndirilməsini təmin edir. Marketinq hansı məhsula daha çox tələbat olduğunu və istehlakçıların həmin məhsul barədə məlumatlandırılma yollarının aşkar edilməsi məqsədilə həyata keçirilən tədqiqat və reklam işlərindən ibarətdir.

Tarix: 30 Jan 2021 | Baxılıb: 582

Oxşar xəbərlər

Bakıdakı Rus dili kursları və onların qiymətləri

Bakıdakı Rus dili kursları və onların qiymətləri

Rus dili ölkəmizdə ən çox yayılan və istifadə olunan xarici dildir. Həm tarixi gedişat, həm də geniş məlumat bazası olması Rus dilinin Azərbaycanda kök salmasına səbəb olub. Geniş yayılan Rus dilinin kursları da günbəgü

Mental arifmetika nədir və necə öyrənilir?

Mental arifmetika nədir və necə öyrənilir?

Mental arifmetika kalkulyator və ya qələmlə kağız kimi kənar vasitələrdən istifadə etmədən insanın zehnində hesablamalar aparması prosesidir. Bu bacarıq gündəlik həyatda insanların əlindən tutan bacarıqlardandır, çünki bi

Bakıdakı İngilis dili kursları və onların qiymətləri

Bakıdakı İngilis dili kursları və onların qiymətləri

Beynəlxalq dil olan İngilis dili həm çox ehtiyac olunduğu, həm də geniş məlumat bazası olduğu üçün ölkəmizdə də kifayət qədər tanınır və istifadə olunur. Ona görə də Bakıda çox sayda İngilis dili kursları mövcuddur. İngili

Bakı Dövlət Universitetində keçid balları

Bakı Dövlət Universitetində keçid balları

saytı Bakı Dövlət Universitetində 2024-cü il üzrə keçid ballarını təqdim edir. ▶ İnformatika müəllimliyi Ə 296.8(296.8). ▶ Riyaziyyat müəllimliyi ə 492.2(492.2). ▶ Riyaziyyat müəllimliyi (tədris ingilis Ə 579.3 (579.3). dilində)

Milli Aviasiya Akademiyasında keçid balları 2024

Milli Aviasiya Akademiyasında keçid balları 2024

saytı 2024-cü il üzrə Milli Aviasiya Akademiyasında keçid ballarını təqdim edir. ▶ Aerokosmik mühəndislik Ə 313.3(313.3). ▶ Aerokosmik mühəndislik (tədris ingilis Ə 385.6(385.6) dilində). ▶ Aerokosmik mühəndislik Q 200.0(225.5)

Kanadada təhsil

Kanadada təhsil

Kanadada təhsil dünyada ali təhsil sistemləri arasında 5-ci yerdədir. Kanadada təhsil haqları Amerika, Böyük Britaniya və Avstraliyadakından təxmini 30% azdır. Bura hətta təhsilin keyfiyyəti baxımından da heç də geri qalmı

Almaniyada təhsil

Almaniyada təhsil

Almaniya universitetlərində təhsil almaq həm təhsilinizi, həm də şəxsi və karyeranızı inkişaf etdirmək üçün əla fürsətdir. Almaniyada universitet təhsili digər Avropa ölkələri ilə müqayisədə daha ucuzdur. saytı bu məqaləd

Tibb Universiteti ixtisasları üzrə keçid balları

Tibb Universiteti ixtisasları üzrə keçid balları

saytı 2024-cü il üçün Tibb Universiteti ixtisasları üzrə keçid ballarını sizə təqdim edir. Əczaçılıq Ə 524.0 (524.0). Fizioterapiya və tibbi reabilitasiya Ə 549.5 (567.7). Tibb bacısı işi Ə 466.6 (488.9). İctimai səhiyy

Magistratura keçid balları 2024

Magistratura keçid balları 2024

saytı 2024-cü ilin magistr keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Geokimya Ə 60.0(60.0). ▶ Dəniz və okean dibinin geologiyası Ə 49.5. ▶ Mineralogiya Ə 52.0. ▶ Regional geologiya Ə 53.0(53.0). ▶ Paleontologiy


tezbazar.az biznes hazirliq kurslari komputer kurslari kurslar it kurslari pese kurslari dirnaq qaynagi derzilik kurslari dulusçuluq rəssamlıq kursları