Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalı

Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalıMarketinq nədir? Sadə bir mövqedən yanaşsaq, marketinq işləri və strategiyası istehsalçı şirkətlərə gəlir verməklə bərabər, istehlakçıları razı salacaq məhsul istehsalı ilə nəticələnən prosesdir. Marketinq "kəskin rəqabət2 xarakteri daşıyır, çünki hər bir istehlakçının öz tələbatını ödəyən məhsulu olur və şirkət üçün normal mənfəət əldə olunur. Marketinq bu məqsədlərin hər ikisinin tamamlanmasını zəruri hesab edən bütün fəaliyyət növlərinin yaradıcı və dəyişkən bir prinsipidir.
Peter Drukerin fikrincə, marketinq elə bir əsas amildir ki, onu müstəqil bir funksiya hesab etmək qeyri-mümkündür. O, son nəticə olaraq, yəni istehlakçı nöqteyi nəzərindən bütöv bir biznesdir.
Marketinq prosesi müştərilərin hansı məhsulları almaq istəyinin və tələbatının müəyyənləşdirilməsindən başlanır. Məhsulların əlamət və keyfiyyətlərindən sonra istehlakçıların tələbat və ehtiyacı marketinqdə növbəti bir mərhələdir. Əgər siz hər hansı bir məhsul istehsal etmək və istehlakçıları həmin məhsulu almağa sövq etmək istiqamətində müəyyən addım atmaq istəyirsinizsə, bu zaman "çox gərgin bir mübarizə" ilə üzləşməli olacaqsınız. Marketinq prosesinin sonrakı mərhələsi isə qiymətlərin təyin edilməsi, potensial istehlakçılara həmin məhsullar haqqında məlumat vermək və onları bu məhsullarla təmin etməkdir.
Marketinq işləri əsasən hər hansı bir məhsulu bazara çıxarmaq və onları istehlakçılara çatdırmaq istiqamətində görülən bütün işləri əhatə edir. Marketinq işlərinə müştərilərin zövqünə uyğun məhsul hazırlanması (bu zaman bəzi mexanizmlərdən, məsələn, marketinq tədqiqatı və qiymət təyin etmədən istifadə olunur), əhalini həmin məhsul barədə məlumatlandırmaq üçün təbliğat (bu halda ictimai əlaqələrdən, reklam, marketinq münasibətlərindən istifadə olunur) və müştərilərlə mübadilə edilməsi (satış və bölüşdürmə yolu ilə) işləri daxildir.
Qeyd etmək lazımdır ki, marketinqə satış da daxildir, lakin marketinq satışdan başqa digər funksiyaları da əhatə edir. Bəzi adamlar belə bir yanlış qənatə gəlirlər ki, guya marketinq və satış tamamilə eyni anlayışlardır, halbuki bu heç də belə deyildir. Marketinq prosesi tamamilə geniş bir prosesdir və aşağıdakıları əhatə edir:
müştərilərin ehtiyacı olan mal, məhsul, xidmət və ideyaların aşkar edilməsi;
münasib əlamət və keyfiyyətlərə malik məhsulların istehsalı;
qiymətin düzgün müəyyən edilməsi;
məhsulun təbliğ və reklam edilməsi;
məhsulun satışı və müştərilərə çatdırılması.

Yuxarıda göstərdiyimiz kimi satış marketin fəaliyyətinin bir növüdür. Satış həmçinin hər hansı müştərini məhsul və ya xidməti almağa sövq etmək və onlara təsir göstərmək prosesidir. Müştərilərin tələbatını ödəməyə istiqamətləndirilməsinə baxmayaraq, satış konsepsiyası istehlakçıların ehtiyacının məhsul həcmi ilə əlaqələndirilməsini təmin edir. Marketinq hansı məhsula daha çox tələbat olduğunu və istehlakçıların həmin məhsul barədə məlumatlandırılma yollarının aşkar edilməsi məqsədilə həyata keçirilən tədqiqat və reklam işlərindən ibarətdir.

Tarix: 30 Jan 2021 | Baxılıb: 702

Oxşar xəbərlər

Bakalavr təhsil nədir?

Bakalavr təhsil nədir?

Bakalavr təhsil Bolonya prosesində iştirak edən ölkələrdə ali təhsil proqramının birinci pilləsini mənimsəyən şəxslərə verilən akademik dərəcə və ya ixtisaslaşma göstəricisi, bakalavriatı bitirmiş şəхslərə verilən ali peşə-iхtisa

Milli Aviasiya Akademiyasında keçid balları 2024

Milli Aviasiya Akademiyasında keçid balları 2024

saytı 2024-cü il üzrə Milli Aviasiya Akademiyasında keçid ballarını təqdim edir. ▶ Aerokosmik mühəndislik Ə 313.3(313.3). ▶ Aerokosmik mühəndislik (tədris ingilis Ə 385.6(385.6) dilində). ▶ Aerokosmik mühəndislik Q 200.0(225.5)

2-ci qrup keçid balları 2023

2-ci qrup keçid balları 2023

saytı 2023-cü il universitetlər üçün 2-ci qrup keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Coğrafiya müəllimliyi Ə 274.7(297.9). ▶ Sosiologiya Ə 284.9 (284.9). ▶ Sosiologiya (tədris ingilis dilində) Ə 285.0 (285.0)

Yunanıstanda təhsil

Yunanıstanda təhsil

Yunanıstan turistik bölgələri ilə yanaşı, həm də keyfiyyətli təhsili ilə tanınır. saytı bu məqalədə Yunanıstanda təhsil almaq üçün ən əsas səbəbləri təqdim edəcək. Avropada yaşayan tələbələr üçün Yunanıstanın dövlət universitetlərind

Проходные баллы для 9-летних колледжей

Проходные баллы для 9-летних колледжей

Поступление в колледжи после 9 класса (на базе основного общего образования) осуществляется на конкурсной основе. В большинстве случаев проходные баллы формируются на основании среднего балла аттестата и/или результатов вступительны

Excel kursu seçərkən fikir verməli olduqlarınız

Excel kursu seçərkən fikir verməli olduqlarınız

Excel həm fiziki şəxslər, həm də bizneslər tərəfindən məlumatları təşkil etmək və təhlil etmək üçün istifadə olunan kompüter proqramıdır. Faydalı vasitə olsa da, xırdalıqları olduğu üçün bir çox insan onun bütün xüsusiyyətlərin

Məktəbəqədər təhsil

Məktəbəqədər təhsil

Məktəbəqədər təhsil Azərbaycan Respublikasında fasiləsiz təhsil sisteminin ilk pilləsi kimi fərdin, cəmiyyətin və dövlətin maraqları nəzərə alınmaqla davamlı inkişaf etdirilən prioritet fəaliyyət sahəsidir. Məktəbəqədər hazırlı

4-cü qrup keçid balları 2025

4-cü qrup keçid balları 2025

4-cü qrup keçid balları 2025 Universitetlər üzrə aşağıda siyahıda tanış ola bilərsiz. Bakı Dövlət Universiteti. Biologiya müəllimliyi  Ə 389.3 (389.3). Kimya müəllimliyi  Ə 415.8 (416.3). Psixologiya  Ə 497.9 (497.9). Psixologiya

9 illik kolleclərə keçid balları 2025

9 illik kolleclərə keçid balları 2025

9 illik kolleclərə keçid balları 2025 üzrə aşağıda siyahıda tanış ola bilərsiz. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. Bank işi 180.1. Maliyyə işi 197.8. Mühasibat uçotu 180.1


tezbazar.az biznes online kurslar kurslar biznes kurslari loqoped xidmeti derzilik ereb reqsleri sirniyyat kurslari mebeller tibb kurslarinin unvani