Marketinq sahəsində işə başlamaq

Marketinq sahəsində işə başlamaqMarketinqdə karyera məzəli və zövqvericidir. Marketinq sahəsində işləyən əksər insanlar deyir ki, bu onları həmişə arzusunda olduqları bir çağırışla təchiz edir. Əsas səbəbi odur ki, marketinq həmişə dəyişir, orda həmişə öyrənməyə yeni texnikalar, araşdırılası hallar və tədqiq ediləsi strategiyalar var. Siz onun tələblərinə uyğunsunuzmu?
Siz öz ideyalarınız, fikirləriniz və informasiyanı aydın şəkildə həm yazılı, həm də şifahi formada çatdıra bilirsinizmi?
Siz problemləri tanımaq və onları həll etmək üçün fəaliyyət planı tərtib etməyi bacarırsınız?
Siz çətin məlumatları təşkil və interpretasiya edə bilərsiniz?
Siz yeni ideyalar verməkdə nə qədər məharətlisiniz? Sonra bu ideyaları götürüb, üzərində işləyərək digərlərinə də şifahi şəkildə izah edə bilərsiniz?
Əgər yuxarıda sadalanan keyfiyyətlər sizdə varsa, siz marketinq karyerasına başlamaq üçün çox yaxşı bir namizəd ola bilərsiniz. Marketinq müxtəlif karyera imkanları təklif edir ki, beləliklə siz öz maraqlarınızı əks etdirən, şəxsi tərz və dəyərlərinizə uyğun bir sahə seçə bilərsiniz. Bir marketinq mütəxəssisi kimi siz ilkin təcrübəyə seçilmiş peşənizə uyğun internshiplərdə iştirak etmək və ya xidmət sahələrinin öyrənilməsi və sosial proyektlərə könüllü kimi qoşulmaqla yiyələnə bilərsiniz.
Bu potensial təcrübələrə nümunə ola bilər:
500 şirkətin olduğu bazar konyunkturasının araşdırmaq;
Satış məntəqələrində məhsulun təqdimatını genişləndirməklə onun bazarda irəlilədilməsi;
Xidmət proqramları üçün bazar şəraitinin araşdırılması, potensial dəyər və qiymətin öyrənilməsinə vaxt sərf etmək;
Əldə edilməsi mümkün olan məlumata istinad etməklə istehlakçının əsas potensialını necə araşdırmağın mümkünlüyünü öyrənmək;
Yeni xidmətləri təşviq etmək üçün reklam və təbliğat kampaniyaları hazırlamaq;
Beləliklə, mən sizə qapıdan necə içəri daxil olmaq yollarının ümidini verdim. Bu, sizdən böyük qətiyyət və əzmkarlıq tələb edəcək, lakin siz öhdəsindən gələ bilərsiniz. Məlum olacaq ki, marketinqdə başlanğıc üçün sizə keçid bir vəzifə - bazar tədqiqatçısının köməkçisi, poliqrafiya xidmətlərinin alıcısı, ümumi idarəetmə üzrə stajor və s həvalə oluna bilər, eyni zamanda siz proqrama diplomlu stajor kimi daxil ola bilərsiniz.
Azərbaycanda müxtəlif treninqlər, kurslar, marketinqin əsaslarına və həmçinin xüsusi bölmələrinə aid məşğələlər keçirir. Zaman keçdikcə bu tip məşğələlərdə iştirak etmək sizə böyük üstünlük verə bilər. Bu tip treninqlərin əsas üstünlüklərindən biri onlar dəyişən biznes şəraitinə və daim təkminləşən marketinq istiqamətinə daxil olan yeni texnika və metodologiyaları dərsliklərdən əvvəl dinləyicilərinə çatdıra bilirlər.

Tarix: 11 fevral 2021

Kurs xəbərləri

Biznesə mane olan düşüncələr

Mən əminəm ki, bu gün çoxunuz yaxın gələcəkdə öz biznesinizin qurulması barədə düşünürsünüz. Təbii ki, biznesə sahib olmaq çox vacibdir: insan maddi və mənəvi cəhətdən sərbəst olur, öz həyatını düzgün planlaya bilir, boş-bo

Biznes qurmaq istəyənlər üçün...

Hal-hazırda əksər insanlarda belə bir fikir formalaşıb ki, biznesə başlamaq üçün külli miqdarda vəsait lazımdır. Əslində isə biznesmenlərin əksəriyyəti öz bizneslərinə başlayarkən cəmi 100 ABŞ dolları məbləğində kiçik bi

Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?

İstər böhran, istərsə də sabitlik dövründə riskləri əvvəlcədən nəzərə almaq və düzgün davranış strategiyası qurmaq kimi çətinliyin öhdəsindən gəlmək heç də bütün biznes sahiblərinə qismət olmur. Devalvasiyanı biznes üçü

Müştəri portfeli, CLV yanaşması

Məlumdur ki, müştəri biznesin mövcudluğunun əsasıdır. Ona görə bütün normal bizneslər müştərilərin qədrini bilməyə çalışırlar. Çalışırlar ki, müştəri portfelləri böyüsün, bunun nəticəsində biznesləri daha dayanıqlı olsun

"Inbound marketinq" strategiyası

Əvvəlcə qısa olaraq "Inbound marketinq"in nə olduğu haqda yazım. Ətraflı internetdən araşdıra bilərsiniz. "Inbound marketinq" kobud desək, internetdə maraqlı kontent yaradaraq potensial müştəriyə faydal

Marketinqin ölçü prinsipləri

Ölçülmə marketinqin ən ağrılı tərəflərindən biridir. Həqiqətən, marketinq fəaliyyətinin nəticələrini, marketoloqların performansını ölçmək çətindir. Bəzən ölçmə, əsaslandırma işləri o qədər vaxt aparır ki, çevik olmaq olmur

Müştəri istəkləri və məmnuniyyəti

Müştərilərin istəkləri hər gün artır. Bitmək bilmir. Bugünkü müştəri daha tələbkar olub. Fakt odur ki, müştərilərin istəkləri var, onun qarşılanmasına ehtiyac var. Bu istəklərin qarşılanması şirkətlərin, satıcıların problemidir

Ən çox pul qazandıran biznes növləri

Şəxsi biznesinizi qurmamışdan öncə biznesin hansı növünün daha gəlirli olduğunu təyin etmək lazımdır. Hal-hazırda şəbəkə marketinqi daha məşhurdur. Şəbəkə marketinqi yetərincə sürətlə inkişaf edir və çoxsaylı pul yatırımlar

Yeniliyi sevən marketinq

Əziz oxucu, biz bu yazıda qətiyyən böhran sözünün çin dilində mənası barədə və ya böhranın yaratdığı imkanlar barədə danışmaq deyil, məhz bizə verdiyi birbaşa faydaları barədə söhbət etmək istəyirik. Əmin olun, bunlar va