Marketinq - beyinlərdə qurulan "həqiqətlər"in savaşı

Marketinq - beyinlərdə qurulan "həqiqətlər"in savaşı"Yaponlar düzəldibsə, keyfiyyətlidir", ""Oskar" qazanıbsa, yaxşı kino olmalıdır", "Çin malıdırsa, keyfiyyətsizdir" kimi ifadələri, yəqin ki, tez-tez eşidirsiniz. Qəribədir ki, Yaponiya istehsalı olan məhsullardan istifadə etməyən, "Oskar" mükafatının hansı kriteriyalara görə verildiyini bilməyən insanlar da bu qənaətdədirlər. Əslində "Made in China" yazısını "keyfiyyətsiz" mənasında qəbul etmək beyinlərdə qurulan "həqiqətlərdən" irəli gəlir. Yəni insanlar inanmaq istədiklərinə inanırlar. Halbuki bəzən beyinlərində qurulan "həqiqətlər" reallıqlarla üst-üstə düşmür. Belə "həqiqətlərdən" isə ən çox marketinq sahəsində istifadə olunur.
Hər kəs səhv etdiyi kimi yaponlar da səhv edə bilərlər. Ancaq bizim inandığımız "həqiqət" ondan ibarətdir ki, yaponlar səhv etməzlər. Aldığınız Yaponiya istehsalı olan avadanlıq 1 həftədən sonra xarab olsa, günahkar kimdir? Hər kəs belə fikirləşəcək ki, günahkar sənsən. Deyəcəklər ki, istifadə etməyi bacarmadığın üçün həmin avadanlıq xarab olub. Bəzən də tam əksi olur. Məsələn, üzərində "Made in China" yazılan bir avadanlığı xarab etdinsə, narahat olmağa dəyməz, hər kəs günahı çinlilərdə görəcək. Yaxud da "Oskar" mükafatı qazanmış bir filmi bəyənmədinsə, deməli, zövqün yoxdur.
Marketinqdə həqiqətlər önəmli deyil, önəmli olan insanların onları hansı şəkildə qəbul etməyidir. Əslində marketinq məhsulların savaşı deyil, beyinlərdə qurulan "həqiqətlərin" savaşıdır. Ən yaxşı məhsula və xidmətə sahib olsanız belə, insanlara ən yaxşı məhsulun sizinkinin olduğunu inandıra bilməmisinizsə, uğur qazanmağınız çətin olacaq. Əgər ən son texnologiyalardan, ən bahalı dizaynerlərdən, ən yaxşı xammaldan istifadə edərək dünyanın ən yaxşı və ən ucuz avtomobilini hazırladığınız zaman müştərilər sizi seçmirlərsə, deməli, nəzərdən qaçırdığınız bir şey var. Nəzərdən qaçırdığınız isə odur ki, siz bu avtomobili zavodla bərabər müştərilərin beyinlərində də hazırlamalıydınız. Mühəndislər avtomobili zavodda hazırladıqları kimi, marketoloqlar da özlərinəməxsus "dəzgahlardan" istifadə edərək, bu avtomobili müştərilərin beyinlərində hazırlamalıdırlar.
Çox zaman marketoloqlar zavodda hazırlanan məhsula o qədər aşiq olurlar ki, bu məhsulu müştərilərin beyinlərində qurmağı yaddan çıxarırlar. Belə olan halda müştərilər bu məhsulu beyinlərində özləri istədikləri kimi "qurur" və ya rəqiblər öz məhsullarını "qurmağa" başlayırlar. Vurğulamaq istədiyim şey odur ki, brendlərin yarandığı əsas yerlər zavodlar deyil, məhz müştərilərin beyinləridir. Bəs "həqiqətləri" müştərinin beyninə necə daxil etmək olar? Marketinqdə bunun üçün çoxsaylı üsullar mövcuddur. Bunlardan bir neçəsini aşağıdakı kimi sadalamaq olar:
Əvvəlcə bir söz tapın. Sizi özündə ən yaxşı şəkildə əks etdirəcək, sizi izah edəcək, sizi beyinlərə daşıyacaq sadə bir söz. Müştərinin yaddaşında qalacaq, hər dəfə eşitdiyi zaman sizi xatırlayacaq bir söz. Məsələn, "gənclik" deyəndə "Pepsi" yada düşdüyü kimi...
Müştərilərin nə istədikləri və nəyi istəyə biləcəklərini yaxşı müəyyən etməlisiniz. Müştəriləri inandırmalısınız ki, istədikləri şeylərə onların həm də ehtiyacları var. Müştərilər ehtiyac hiss etdikləri məhsula istədikləri məhsuldan daha çox pul xərcləyirlər.
Sizinlə eyni dünya görüşlərini bölüşən müştəriləri tapın. Onların inandıqları doğrulara sizin də inandığınızı göstərin və bu insanlara hekayənizi anlatmağa başlayın.
Müştərilərinizə qarşı dürüst olun. Müştəriləriniz sizin etibarlı, dürüst olmadığınızı hiss etdikləri anda beyinlərinə, qəlblərinə gedən yolları bağlayırlar. Bəs müştərinin inamını necə qazanmaq olar? Onlara daim doğruları söyləyin. Ancaq unutmayın ki, bu doğrular müştərilərin eşitmək istədikləri doğrular olmalıdır. Məsələn, çirkin bir qadına çirkin olduğunu söylədiyiniz zaman doğru söyləmiş olacaqsınız. Amma bu, o qadının eşitmək istədiyi "doğrular" deyil. Bu qadına "siz dünyada gördüyüm ən gözəl qadınsınız" dediyiniz zaman yalan demiş olacaqsınız ki, buna da o qadın inanmayacaq. Ona həqiqəti sevəcəyi, eyni zamanda inanacağı tərzdə deyin: "Sizin özünüzə xas bir gözəlliyiniz var və mən bu cür xanımları daha çox bəyənirəm". Yəni marketoloqlar hər zaman doğruları deməlidir, ancaq hansı doğruları, hansı formada deyəcəyini düşünməlidirlər.
İnanclar, adaptasiya, fərqlənmək...
İnanclar: Mənim düşüncəmə görə, inancın ağılla heç bir əlaqəsi yoxdur. Bir çoxları başqalarını da öz inandıqlarına inandırmaq üçün ağıllı dəlillər, məntiqi yollar axtarır. Məncə, bunlar faydasızdır. Bir insan ağıllı həkim, riyaziyyat dahisi, uğurlu biznesmen ola bilər, amma eyni zamanda bir meymundan, taxtadan hazırlanmış bir kukladan xoşbəxtlik diləyə bilər. Yəni inanmaq üçün ağıllı olmaq şərt deyil. İnanc bir çox amillərin təsiri ilə formalaşır və anidən də dəyişə bilər. Marketoloqların buradan çıxaracağı dərslər var:
Müştərilərinizin inanclarını ağıllı, məntiqli, rasional yollarla və təkliflərlə bel bağlayaraq formalaşdıra və ya dəyişdirə bilməzsiniz.
Adaptasiya: Bir canlının həyatda qala bilməsi onun nə qədər iri, güclü olmasından yox, onun nə qədər tez və mükəmməl adaptasiya ola bilmə qabiliyyətindən asılıdır. Əgər iri, güclü olmaq həyatda qalmaq üçün əsas amil olsaydı, dinozavrlar indi həyatda olardılar. Bir ağacın yaşıl yarpağı üzərindəki balaca yaşıl bir buqələmunu ətrafdakı yırtıcılardan qoruyan nədir? Marketoloqların buradan çıxaracağı dərslər: Məhsullarınızın keyfiyyətli olması (iri, güclü) bazarda uğurlu olacağı mənasına gələ bilməz. Əsas olan bu məhsulu bazara uyğunlaşdırmaqdır.
Fərqlənmək: Yaddaşlarda qalmaq, xatırlanmaq istəyirsənsə, fərqlənməlisən. Fərqli olan şeyləri iddia edərək fərqlənməlisən. Fərqlənmək bəzən bir ehtiyac səviyyəsinə də çata bilir. Ən sevdiyiniz bir yeməyi hər gün yesəniz, bir müddət sonra fərqli yeməklər istəyəcəksiniz. Yəni insanın fərqlənmə ehtiyacı qabardıqda, o ən sevdiyi şeylərin belə üstündən asanlıqla xətt çəkə bilir. Elə "brend" anlayışı da fərqlənmə ehtiyacından yaranıb. Birinci olmaq ən yaxşı fərqlənmə yoludur. Çünki bu zaman heç kəs səni kopyalaya bilmir. Məsələn, "Bakcell" müştərilərinə Azərbaycanda ilk mobil operator olduğunu tez-tez xatırladır və bu onu müştərilərin beyinlərində rəqiblərindən fərqləndirir.

Tarix: 13 Feb 2021 | Baxılıb: 1002

Oxşar xəbərlər

Qiyabi təhsil nədir?

Qiyabi təhsil nədir?

Qiyabi təhsil adi ənənəvi təhsil tərzindən fərqli olaraq kampusa gəlmək məcburiyyətinin olmadığı, dərslərin virtual mühitdə kompüter vasitəsilə keçirildiyi, tələbənin istədiyi vaxt təkrar-təkrar baxa biləcəyi təhsilin adıdır

3-cü qrup keçid balları 2023

3-cü qrup keçid balları 2023

saytı 2023-cü il universitetlər üçün 3-cü qrup keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Azərbaycan dili və ədəbiyyatı Ə 508.5 (508.5). müəllimliyi. ▶ Korreksiyaedici təlim Ə 404.2(404.2). ▶ Tarix müəllimliy

Kollec ixtisasları və balları 2024

Kollec ixtisasları və balları 2024

saytı 2024-cü il üzrə Kollec ixtisasları və ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. ▶ Bank işi Ə 135.0. ▶ Maliyyə işi Ə 150.7. ▶ Mühasibat uçotu

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil almaq və ya karyera planları qurmaq arzusu demək olar ki, hər kəsin ağlından keçir. Bir çox tələbələr izlədikləri fimlərdən, dinlədikləri mahnılardan, oxuduqları kitablardan və ya sənədli filmlərdən təsirlənərə

9 illik kolleclərə qəbul 2024

9 illik kolleclərə qəbul 2024

saytı 2024-cü ildə 9 illik kolleclərə qəbul ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. ▶ Bank işi 201.3. ▶ Maliyyə işi 206.7. ▶ Mühasibat uçotu 22.6

İngilis dili kursları seçərkən nələrə fikir vermək lazımdır?

İngilis dili kursları seçərkən nələrə fikir vermək lazımdır?

İngilis dili kursu seçərkən bir çox məsələlərə diqqət yetirməyimiz tədris prosesimizi daha rahat və əlverişli edəcək. İlk növbədə müəllimin bilik səviyyəsinə. İngilis dili dərslərinə ödəniş edəcəyimiz üçün, ödənişimizin qarşısın

Magistratura keçid balları 2024

Magistratura keçid balları 2024

saytı 2024-cü ilin magistr keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Geokimya Ə 60.0(60.0). ▶ Dəniz və okean dibinin geologiyası Ə 49.5. ▶ Mineralogiya Ə 52.0. ▶ Regional geologiya Ə 53.0(53.0). ▶ Paleontologiy

3-cü qrup keçid balları 2024

3-cü qrup keçid balları 2024

saytı 2024-cü ilin universitetlər üçün 3-cü qrup üzrə keçid ballarını təqdim edir. Bakı Dövlət Universiteti. ▶ Azərbaycan dili və ədəbiyyatı Ə 510.6 (510.6). müəllimliyi. ▶ Korreksiyaedici təlim Ə 342.9 (384.8). ▶ Tarix müəllimliy

Psixologiya kursları

Psixologiya kursları

Psixologiya insanın davranışını və psixi proseslərinin elmini öyrənir. İnsanların müxtəlif vəziyyətlərdə necə düşündüyünü, hiss etdiyini və davrandığını anlamağa çalışır. Psixologiya klinik psixologiya, sosial psixologiya


tezbazar.az biznes online kurslar biznes kurslari hazirliq kurslari xaricdə təhsil maraqli kurslar magistr kurslari rus dili oyrenmek skillbox holland