Biznes təlimləri təklifi necə olmalıdır?
Son bir neçə ildə təlim şirkətləri, müstəqil təlimçilər və şirkət daxili (intern) təlimçilər artmaqdadır. Bu sevindirici bir haldır. Çünki biznesin hər sahəsində təlimlərə ehtiyac var və bu ehtiyac zamanla tələbə çevriləcəkdir. Ancaq bu sahədə şirkətlərdə peşəkar səviyyədə təlim üzrə menecerlərin az olması həm təlim tələbinin formalaşması, həm də uyğun təlim və təlimçilərin seçilməsi prosesinə mənfi təsir göstərir. Digər tərəfdən isə peşəkar və uzunmüddətli düşünən, ixtisas sahibi təlimçilərin yetərli sayda olmaması səbəbindən bu sahədə rəqabətin hələ də sönük olmasını söyləmək mümkündür.
Rəqabətin sönüklüyü isə təlim sektorunda ehtiyaclar istiqamətli uyğun təlim proqramlarından ziyadə standart və demək olar ki sektor, fəaliyyət prosesi, məhsul, təlim iştirakçılarının xüsusiyyətləri nəzərə alınmadan təlim programlarının təklif olunması ilə nəticələnir. Bu, xüsusilə satış təlimləri proqramlarına aiddir. Təklif hazırlanarkən ehtiyac və bəhs etdiyimiz digər xüsusiyyətlər öyrənilmədən standart satış ilə əlaqədar təlim proqramları təklif olunur. Qarşı tərəfin isə bu sahədə bilgi və təcrübəsizliyi nəticəsində alınan təlimlər istənilən nəticəni vermir. Bu isə "qurunun oduna yaş da yanar" misalı ilə bütün təlimçilər haqqında mənfi rəylər yaradır.
Aşağıdakı addımlardan ibarət təlim təklif paketi hazırlanmalı və bu addımlar izlənməlidir.
1. Biznes təlimin keçirilməsinə dair ön təklifin işlənib hazırlanması.
Burada sadəcə olaraq mövzunun adı göstərilə bilər, mövzuda nələrin əhatə olunacağı deyil. Təbii ki, bu, bəzi standart təlimlərə aid deyil.
2. Sifarişçi ilə təlimçi arasında ilkin danışıqlar
Məqsədlərin, istənilən nəticələrin, təlimqabağı və təlimsonrası işin ətraflı müzakirəsi.
3. Təlimqabağı diaqnostika
Təlim iştirakçılarının xüsusiyyətlərinin öyrənilməsi, əsas və əlavə ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, sahə haqqında məlumat, bundan əvvəl eyni mövzuda təlimin keçirilib-keçirilməməsi, keçirilibsə, nədən narazı qaldıqları, hansı mövzuların şirkət üçün daha önəmli olduğunun təyin edilməsi. Bəzən bu, sifarişçi tərəfindən verilsə də, təlimçinin bu diaqnostikanı aparması vacibdir. Çünki bəzən şirkətlər əsl ehtiyacı müəyyənləşdirə bilmirlər və nəticədə yenə bu sahədə olan problemlər eynilə qalır.
4. Diaqnostika nəticələrinin analizi
Diaqnostika aparıldıqdan sonra nəticələr analiz edilərək, təlim iştirakçıları üçün təlim vəsaitinin, alternativ təlim proqramlarının, ssenari və modulların hazırlanması.
5. Sifarişçi ilə təlimçi arasında növbəti danışıqlar
Diaqnostika nəticəsində hazırlanmış biznes təlim proqramının təklifi və təsdiq etdirilməsi
6. Biznes təlimin keçirilməsi
Təlim prosesi zamanı ortaya çıxacaq ekstra ehtiyaclara görə adekvat addımların atılması nəzərə alınmalıdır.
7. Nəticələrin analizi və təlimin effektivliyinin qiymətləndirilməsi
Təlim nəticəsinin analizi, problemlərin və zəif nöqtələrin aşkarlanması, sifarişçiyə bildirilməsi və səmərəli təkliflərin verlməsi
8. Təlimsonrası müşayiət etmə və feedback-in ölçülməsi
Bu addım ən vacib və müştəri məmnuniyyəti təmin edən addımdır. Bu addım təlim sırasında unudulan və nəzərdən qaçırılan nöqtələrin sahə içində praktik olaraq həll edilməsi, əskikliklərin aradan qaldırılması üçün vacibdir. Məhz bu addımda təlimin öz məqsədinə çatması istiqamətindəki boşluqlar doldurulur.
9. Sifarişçinin seçimi əsasında digər mərhələlər
Attestasiyaların keçirilməsi, məsləhətlərin verilməsi, dəyirmi masaların təşkili, couching xidmətinin təklifi və s.