Bilməli olduğunuz marketinq terminləri!

Bilməli olduğunuz marketinq terminləri!Çoxlarımız marketinqi sevirik, çünki gündəlik həyatımızın bir hissəsidir. Bəlkə də fərqinə varmadığımız bəzi hadisələr də, seçimlər də marketinqin nəticəsidir. Əgər siz özünüzü marketinq sahəsində görmək və inkişaf etmək istəyirsizsə, o zaman bu məqaləm sırf sizin üçündür. "Marketinq nədən başlayır" sualını versəniz, mən deyərəm ki, marketinq öyrənməkdən, araşdırmaqdan başlayır. Və bunun üçün də siz marketinqin əsaslarını və dünyada istifadə olunan qaydaları, terminləri bilməlisiniz.
Sizi inandırım ki, bir çox marketinq rəhbərlərinin marketinqin M-indən xəbəri yoxdur. Əgər siz onlardan fərqli olmaq istəyirsizsə, o zaman bu terminləri bilməlisiniz. Terminlər həm ümumi marketinq, həm də internet marketinqə aid olacaq. Başlayaq.
ATL (above the line) - marketinqdə birbaşa reklamı ifadə edir.
BTL (Below the line) - birbaşa olmayan reklamı ifadə edir (atl+btl)
CRM (Customer Relationships Marketing) - Müştəri xidmətləri sisteminin təşkili
Average price - məhsulun orta qiyməti
Brand awareness - brendin məşhurluğu, tanınma səviyyəsi
Brand penetration - brendin bazarda və ya seqmentdə varlıq səviyyəsi
Brand perception - brendin istehlakçılar tərəfindən qəbul edilmə səviyyəsi
Brand research - məhsul araşdırması
Consumers loyalty - müştəri loyallığı, daimi müştəri
Consumer research - istehlakçı araşdırması
Customer satisfaction research - müştəri ehtiyacları və müştərinin məhsuldan razılıq səviyyəsinin ölçülməsi analizi
Initial brand awareness - məhsul haqda ilkin tanınma biliyi
GWP (gift with purchase) - alınan məhsula görə verilən hədiyyə
HoReCa – hotels, restaurants, cafe - reklam aksiyalarında insanların istirahət yerlərinə görə fərqləndirmə
Market modeling and segmentation - bazarın ölçüsü və müştəri seqmentlərinə görə bölgüsü
Market share (volume, value) - bazar payı, həcmi
Minimum, maximum price - minimum, maksimum qiymət
Product test - məhsulun testi, yoxlanması
Packaging test - qablaşmanın yoxlanması
Pricing research - məhsulun qiymətinin araşdırması
Product life cycle - məhsulun yaşam dövrü
POP (point of purchase) - müştərinin məhsulu aldığı yer
POS (point of sales) - satış nöqtəsi, yeri.
Research in new product development - yeni məhsulların yaradılması, araşdırması
Sales volume - satış həcmi, göstəriciləri
Selling area - satış sahəsi
Stock levels (store size) - anbar səviyyəsi, həcmi
Stock in selling area - satış sahəsində mal qalığı
Brif - reklam biznesində reklamın hazırlanması və təqdim olunması üçün hazırlanan texniki tapşırıq.
Demarketinq - qiyməti qaldırmaq və xərcləri azaltmaqla məhsula olan tələbatı azaltmaq tədbirləri. Əsasən lüks mallarda istifadə olunur.
Direct mail - müştərinin emailina birbaşa məhsul haqqında reklam materialının göndərilməsi
Hannibalizm - bir istehsalçının iki məhsulu arasındakı rəqabət. Burada eyni istehsalçının bir məhsulu digər məhsulu "yeyir". Müştəri şirkətin yeni çıxan məhsuluna köhnədən daha çox diqqət edir və köhnə məhsul payını itirir.
Rəqabət üstünlüyü (competitive advantage) - məhsulu və ya markanı digər rəqiblərindən fərqləndirən və ona üstünlük verən xüsusiyyət.
Merçandayzinq (merchandising) - malın, xidmətin, markanın və ya qablaşdırmanın tanıtımı və satışı üçün təşkil olunan kompleks tədbirlər.
Remarketinq - məhsula və ya xidmətə tələbatın azalması nəticəsində onun reklam və digər yollarla "canlandırılması" yolları
Respondent - sorğularda iştirak edən şəxslər
Bazar seqmenti - eyni xüsusiyyətlərə, parametrlərə malik qrupları cəmləyən bazarın hissəsi, seqmenti
Sampling - məhsulun özünün və ya test variantının təqdim edilərək reklam olunması
Əvəzedici məhsul - eyni funksiyanı icra edən, lakin fərqli xüsusiyyət və parametrə malik məhsul
USP (Unique selling proposition) - unikal məhsul satışı təklifi
Trade marketing - distribusiya zəncirində iştirak edənlərin effektivliyini artırmaq üçün görülən tədbirlər planı
Benchmarking - Öz xidmətlərinin effektivliyini artırmaq üçün sahədə olan rəqiblərin texnoloji və digər üstünlüklərini araşdıraraq özündə tətbiq etmək mexanizmi.
Competitor analysis - rəqiblərin araşdırılması
Copywriting - Kopiraytinq. Reklam materiallarının mətninin yazılması
Ambient media - qeyri-standard reklam daşıyıcıları. Misal üçün, dayanacaqda olan skamyalar və s.
CPC - cost per click - reklamın effektivliyini ölçən göstərici: "bir klikin qiyməti"
KPI - key performance indicators - fəaliyyətin effektivliyini ölçmək üçün vasitə
Product placement - brendin, məhsulun loqosunu, adını və digər atributunu kino, serial, veriliş, oyun və s-lərdə yerləşdirilməsi
Product sitting - İstehsalçı məhsulu kütləvi təqdimetmədən öncə böyük fikir sahibi olan şəxsə yoxlama məqsədilə təqdim edir və daha sonra kütləvi paylaşım edir.
Swot analiz - şirkətin güclü və zəif tərəflərinin, imkanlarının və təhlükələrin araşdırılması
Vendor - özü istehsal edən və çatdırma xidməti göstərən şirkət
Cross selling məhsuldan əlavə olaraq digər məhsulun çarpaz satışının təşkili
Feedback - məhsul və ya xidmət haqqında rəylərin verilməsi, geridönüş fikirləri
Telemarketinq - telefon vasitəsilə məhsul satışının təşkili
Storytelling - məhsul haqqında hekayələr yaratmaqla brendin təqdimatı
Restyling - məhsulun görünüşünün dəyişdirilməsi
ROİ - return on investment - investisiyaların geridönüş göstəricisi
B2B - korporativ satışlar, şirkətin şirkətə satış etməsi
B2c - şirkətin müştəriyə, şəxslərə satış etməsi
CTA (call to action) - hərəkətə çağırış. Reklamda müştərini hərəkətə keçməyə, məhsulu almağa sövq edən çağırışın olması

Fərid İslamov

Tarix: 1 Feb 2021 | Baxılıb: 1861

Oxşar xəbərlər

Проходные баллы для 9-летних колледжей

Проходные баллы для 9-летних колледжей

Поступление в колледжи после 9 класса (на базе основного общего образования) осуществляется на конкурсной основе. В большинстве случаев проходные баллы формируются на основании среднего балла аттестата и/или результатов вступительны

Проходные баллы для 9-летних колледжей 2025 2026

Проходные баллы для 9-летних колледжей 2025 2026

Экономический и гуманитаpный колледж при Бакинском госудаpственном унивеpситете. 576394 Банковское дело 173.3. 576418 Финансовое дело 170.5. 576426 Бухгалтерский учет 165.9. 576434 Банковское дело 133.1. 576442 Финансово

Вступительные экзамены в колледж с 11 класса

Вступительные экзамены в колледж с 11 класса

Поступление в колледж после окончания 11 класса возможно как на бюджетной, так и на платной основе. Абитуриенты проходят вступительные экзамены, которые могут отличаться в зависимости от выбранной специальности и учебног

4-cü qrup keçid balları 2025

4-cü qrup keçid balları 2025

4-cü qrup keçid balları 2025 Universitetlər üzrə aşağıda siyahıda tanış ola bilərsiz. Bakı Dövlət Universiteti. Biologiya müəllimliyi  Ə 389.3 (389.3). Kimya müəllimliyi  Ə 415.8 (416.3). Psixologiya  Ə 497.9 (497.9). Psixologiya

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil

Amerikada təhsil almaq və ya karyera planları qurmaq arzusu demək olar ki, hər kəsin ağlından keçir. Bir çox tələbələr izlədikləri fimlərdən, dinlədikləri mahnılardan, oxuduqları kitablardan və ya sənədli filmlərdən təsirlənərə

9 illik kolleclərə qəbul 2024

9 illik kolleclərə qəbul 2024

saytı 2024-cü ildə 9 illik kolleclərə qəbul ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin nəzdində Azərbaycan Maliyyə-İqtisad Kolleci. ▶ Bank işi 201.3. ▶ Maliyyə işi 206.7. ▶ Mühasibat uçotu 22.6

Magistr keçid balları 2025 2026

Magistr keçid balları 2025 2026

Bakı Dövlət Universiteti. 2114 Geokimya Ə 51.0(51.0). 21122 Dəniz və okean dibinin geologiyası Ə 45.0. 21139 Mineralogiya Ə 51.0(51.0). 21147 Faydalı qazıntı yataqlarının hidrogeologiyası və mühəndis geologiyası Ə 43.0(43.0)

Almaniyada təhsil

Almaniyada təhsil

Almaniya universitetlərində təhsil almaq həm təhsilinizi, həm də şəxsi və karyeranızı inkişaf etdirmək üçün əla fürsətdir. Almaniyada universitet təhsili digər Avropa ölkələri ilə müqayisədə daha ucuzdur. saytı bu məqaləd

Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə keçid balları

Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə keçid balları

Azərbaycan universitetlərində Biznesin idarə edilməsi ixtisası üzrə 2024-cü il üçün keçid ballarını sizə təqdim edir. Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti. Biznesin idarə edilməsi Ə 334.5 (557.2). Biznesin idar


tezbazar.az biznes komputer kurslari hazirliq kurslari biznes kurslari smm dersleri ofis proqramlari muhasibat kurslari mebeller tibb bacisi kurslari komputer kurslari qiymetleri