B2B sahəsində şəxsi brendinq önəmlidir

B2B sahəsində şəxsi brendinq önəmlidirBir biznesin və şirkətin inkişafı üçün müştərilər ən əhəmiyyətli hissələrdən biridir. Şirkətlərin iki növ əsas müştəriləri olur. Bunlar B2B və B2C-dir. B2B -in daxilindəki B-lar ingilis dilində business sözüdür. B2C qısaltmasındakı B eyni sözü ifadə edir. C isə client (Azərbaycan dilində müştəri) sözünün baş hərfidir. Bunun açıqlamasında isə satış şirkətdən şirkətə və ya şirkətdən alıcıya, adi şəxsə bölünür. Siz şirkətlərə xidmət və ya məhsul satırsınızsa, atacağınız addımlar fərqli olmalıdır. Bu müştərilər fərqli amillərə görə qərar verirlər və fərqli davranışlara sahibdirlər. Bu mövzuda sizinlə bəzi fikirlərimi bölüşmək istədim. Bu məsləhətlər bəlkə də satışlarınızın artımına təsir edə bilər.
Şəxsi brendinqinizə önəm verin
B2B sahəsində şəxslərə inam önəmlidir. O xidməti yaxşı göstərmənizə alıcı inanmalıdır. Həmçinin bu cür xidmət alan şəxslər adətən dost və tanışlardan məsləhət alırlar. Filan xidməti kimdən ala bilərəm deyə. Bu cür suallarda sizin cavab olaraq verilməyiniz B2B sahəsində çox önəmlidir. Şirkətiniz ilə bərabər olaraq çalışın özünüz də bu xidmət və ya məhsulu satdığınızı bildirəsiniz və şəxsi brendinqinizi yüksəkdə tutasınız. Şəxsi brendinqiniz nə qədər yüksəkdə olarsa, şirkətiniz də o qədər yüksəkdə olacaqdır.
Networkinq şirkətlərinə üzv olun
Yuxarıda dediyim kimi, siz tanınmalısınız ki, şirkətiniz yaxşı satışlar etsin. Networking üçün şirkətləri və idarəçiləri bir araya yığan şirkətlər bunun üçün varlar. B2B şirkəti olaraq üzv olduqdan sonra siz potensial müştərilərlə bir araya gəlirsiniz və həmçinin potensial müştəri olursunuz. Bu birliklərə üzv olmaqla iş bitmir. Daim aktiv olmalı və tanışlarınızı çoxaltmalısınız.
Linkedindən aktiv istifadə edin
Linkedin bildiyiniz kimi biznes adamlarının, iş adamlarının, HR-ların, satınalma mütəxəssislərinin, marketoloqların, idarəçilərin çoxluq təşkil etdiyi bir platformadır. Yaxşı bir strategiya, maraqlı paylaşımlar ilə müştərilərinizə çata və onlara satış edə bilərsiniz. Həm şirkətinizin səhifəsinin olması, həm də şəxsi brendinqiniz üçün hesabınızın olması vacib məsələdir.
Partnyorlarla işləyin
Bu sahədə siz birbaşa satışdan əlavə partnorlarla da çalışa bilərsiniz. Məsələn, siz mağazalar üçün kassa çeki satırsınız, başqa bir şirkət isə kassa satır. Kassa satan şirkətlə tərəfdaşlıq edərək onun kassa satdığı şirkətlərə çek təklif edə bilərsiniz. Burda kassa və kassa çeki misaldır. Bunun kimi tamamlayıcı məhsul satan şirkətlər və potenasial müştəri kütləniz eyni olan bizneslərlə partnyorluq edə bilərsiniz.
Keyfiyyətli iş görün
B2B sahəsində keyfiyyət B2C-ə nisbətən daha önəmlidir. Çünki sizin sata biləcəyiniz şəxs sayı çox deyil. Bir şirkəti müştəri kimi qoruyub saxlamanız çox önəmlidir. Həmçinin sizdən narazı qalacaq müştəri gedib potensial müştərilərinizə xidmətiniz haqqında mənfi danışsa, potensial müştərilərinizi də itirəcəksiniz. Amma bunun əksi də var. Siz yaxşı xidmət göstərsəniz, müştəriləriniz sizə sadiq qalacaq və yeni müştərilər qazandıracaqlar. Bu baxımdan keyfiyyəti yuxarıda tutmağa diqqət etməyə borclusunuz.
Portfolio yığın
B2B sahəsində sizə potensial müştəri kimi gələn şəxslər sizin işlərinizlə tanış olmalıdırlar. Kimlərin işini görürsünüz, hansı işləri görmüsünüz kimi sualların cavabı onlar üçün maraqlıdır. Bu sualları ən asan cavablamaq yolu portfolio yaratmanızdır. Həmin müştərilər uzaqdan maraqlanarkən portfoliolarınızı göndərirsiniz və sizinlə tanış olurlar.

Tarix: 11 Feb 2021 | Baxılıb: 360

Kurs xəbərləri

Marketinq sahəsində işə başlamaq

Marketinqdə karyera məzəli və zövqvericidir. Marketinq sahəsində işləyən əksər insanlar deyir ki, bu onları həmişə arzusunda olduqları bir çağırışla təchiz edir. Əsas səbəbi odur ki, marketinq həmişə dəyişir, orda həmiş

Biznesə mane olan düşüncələr

Mən əminəm ki, bu gün çoxunuz yaxın gələcəkdə öz biznesinizin qurulması barədə düşünürsünüz. Təbii ki, biznesə sahib olmaq çox vacibdir: insan maddi və mənəvi cəhətdən sərbəst olur, öz həyatını düzgün planlaya bilir, boş-bo

Biznes qurmaq istəyənlər üçün...

Hal-hazırda əksər insanlarda belə bir fikir formalaşıb ki, biznesə başlamaq üçün külli miqdarda vəsait lazımdır. Əslində isə biznesmenlərin əksəriyyəti öz bizneslərinə başlayarkən cəmi 100 ABŞ dolları məbləğində kiçik bi

Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?

İstər böhran, istərsə də sabitlik dövründə riskləri əvvəlcədən nəzərə almaq və düzgün davranış strategiyası qurmaq kimi çətinliyin öhdəsindən gəlmək heç də bütün biznes sahiblərinə qismət olmur. Devalvasiyanı biznes üçü

Müştəri portfeli, CLV yanaşması

Məlumdur ki, müştəri biznesin mövcudluğunun əsasıdır. Ona görə bütün normal bizneslər müştərilərin qədrini bilməyə çalışırlar. Çalışırlar ki, müştəri portfelləri böyüsün, bunun nəticəsində biznesləri daha dayanıqlı olsun

"Inbound marketinq" strategiyası

Əvvəlcə qısa olaraq "Inbound marketinq"in nə olduğu haqda yazım. Ətraflı internetdən araşdıra bilərsiniz. "Inbound marketinq" kobud desək, internetdə maraqlı kontent yaradaraq potensial müştəriyə faydal

Marketinqin ölçü prinsipləri

Ölçülmə marketinqin ən ağrılı tərəflərindən biridir. Həqiqətən, marketinq fəaliyyətinin nəticələrini, marketoloqların performansını ölçmək çətindir. Bəzən ölçmə, əsaslandırma işləri o qədər vaxt aparır ki, çevik olmaq olmur

Müştəri istəkləri və məmnuniyyəti

Müştərilərin istəkləri hər gün artır. Bitmək bilmir. Bugünkü müştəri daha tələbkar olub. Fakt odur ki, müştərilərin istəkləri var, onun qarşılanmasına ehtiyac var. Bu istəklərin qarşılanması şirkətlərin, satıcıların problemidir

Ən çox pul qazandıran biznes növləri

Şəxsi biznesinizi qurmamışdan öncə biznesin hansı növünün daha gəlirli olduğunu təyin etmək lazımdır. Hal-hazırda şəbəkə marketinqi daha məşhurdur. Şəbəkə marketinqi yetərincə sürətlə inkişaf edir və çoxsaylı pul yatırımlar