Yeni biznes qurarkən edilən səhvlər
Araşdırmalar göstərir ki, yeni bizneslərin 20%-i qurulmaqlarından 2 il keçmədən uğursuzluğa düçar olur. Ümumilikdə isə bizneslərin təqribən yarısının ömrü 5 ildən daha qısa olur. Bəs uzunömürlü və uğurlu biznesin sirləri nələrdir?
Biz sizin üçün yüzlərlə biznes sahibi, strateq, maliyyə məsləhətçisi, hüquq eksperti və biznes konsultant ilə söhbətləşərək edilən ən böyük səhvlər haqqında məlumat topladıq ki, siz öz biznesinizi qurarkən onlardan yayına biləsiniz.
1. Uğursuzluqdan qorxmayın
"Edə biləcəyiniz ən böyük səhv uğursuzluqdan qorxmaqdır. Uğursuzluq uğurunuzun açarıdır və qorxunun üzərinə atılmaq iş həyatınıza müsbət nəticələr gətirəcək. Uğursuzluqdan sonra toparlana bilmək və səhvlərinizdən dərs çıxarmaq böyük uğurun başlanğıcıdır". - Audrey Darrow. Righteously Raw prezidenti
2. Biznes plan hazırlayın
"Bir çox biznes plan olmadan qurulur. Əgər siz biznesinizi planlaşdıra bilmirsinizsə, deməli, uğursuz olmağı planlaşdırırsınız. Startap bir səhifəlik belə olsa, biznes plan tərtib etməlidir. Bu planda əməliyyat xərcləri, satış proqnozları, şirkətin məhsullarını kimin və nəyə görə alacağı göstərilməlidir". - Deacon Hayes, maliyyə mütəxəssisi və təsisçi
3. Təşkilatlanın
"Təşkilatlı olmaq vacibdir. Kiçik biznes qurmaq və idarə etmək sirk rinqmeysteri olmaq kimidir. Eyni anda onlarla hadisənin baş verməsi normaldır. Odur ki, mən görməli olduğum işlərin gündəlik siyahısını tərtib edirəm. Və onları prioritetə görə sıralayıram. Bəli, sadə səslənir, amma işləyir və məni daha məhsuldar edir". - Tara Langdale-Schmidt, VuVatech təsisçisi
4. Bazarı və hədəf auditoriyanızı anlayın
"Startapların ən çox etdiyi səhvlərdən biri içində olduğu bazarı və müştəriləri anlamağa vaxt ayırmamasıdır. Texniki təsisçilər üçün kodu yazmaq müştərilərlə danışmaqdan daha asan görünə bilər, ancaq doğru yolda olduğunuzdan əmin olmağın tək bir yolu var: daima cari və ya gələcək müştərilərdən rəy toplamaq. Əla məhsul yaratmağın uğurlu biznes qurmaq demək olmadığını anlamaq çox önəmlidir. Bir çox şirkət ömürlərini böyük bir iş qurmaq üçün çox kiçik olan bir bazarda vaxt itirməklə tükətirlər". - George Deglin, OneSignal həmtəsisçisi və baş icraçı direktoru
5. Hüquqi məsələlər və sənədləşmə
"Yeni biznes quranların etdiyi böyük səhvlərdən biri də öz bizneslərini şirkət olaraq qeydiyyatdan keçirməmək və əqli və müəlliflik kimi hüquqlarını mühafizə etməməkləridir. Bu proseslər düzgün həyata keçirilmədiyi təqdirdə sonradan düzəltmək üçün xeyli vaxt və pul xərclədəcək". - Heather Green Miller, vəkil və HGM Law Office sahibi
6. Həmişə tək qərar verməyə çalışmayın
"Təşəbbüskarların etdikləri böyük bir səhv özlərinin tək olduqlarını düşünmək və məsləhətlərə əhəmiyyət verməməkdir. Biznesi təkbaşına qurmağa çalışmayın. İş fikirlərinizi müzakirə etmək üçün etibarlı və təcrübəli məsləhətçilər tapın və onlarla öz ideyanızı, strategiyanızı, çətinliklərinizi və həll yollarınızı müzakirə edin. Məsləhətlərin əksəriyyətindən ağıl və güc qazanacaqsınız". - James Zimbardi, Rent Items, baş icraçı direktor
7. Səhv investorlarla partnyorluq etməyin
"Təşəbbüskarların iş qurmadan əvvəl bilməli olduqları vacib bir tövsiyə: investorlar sadəcə maliyyə təminatçıları deyil. Bir şirkətin ilk investor qrupu onu ya gücləndirər, ya da məhv edər". - Kriş Subramanian, Chargebee həmtəsisçisi və baş icraçı direktoru
8. Müqavilələri korlamayın
"Biznes sahibi və təşəbbüskarların edə biləcəyi böyük səhvlərdən biri də müqavilələrin yerinə yetirilməməsidir. Münasibətlərin nə qədər yaxşı olmasından asılı olmayaraq, sistemsizlik və müqavilə tələblərinin yerinə yetirilməməsi onları mənfi istiqamətə apara bilər". - Mişel Colon-Johnson, 2 Dream Productions təsisçisi
9. İşçi götürməyə tələsməyin
"Startaplar bəzən vaxtından əvvəl tam-ştatlı işçilər götürürlər. Bu, səhv addımdır və böyük problemlərə yol aça bilər. Halbuki həmin işlər yarım-ştat işçilərə həvalə oluna bilər. Kiçik biznesləri yarım-ştatlılar və ya digər mütəxəssis xidmətlərindən istifadə etməklə böyütmək daha sərfəli və asandır". - Joseph C.Kunz Jr., Dickson Keanaghan rəhbəri
10. Kapital tələblərini əhəmiyyətsiz görməyin
"Əksər təşəbbüskarlar kiçik xərclərlə böyük məsafə qət edə biləcəklərini düşünürlər. Kapitalı minimuma endirməyə cəhd edərkən onlar, yolda qarşılaşacaqları qeyri-müəyyənlikləri, çətinlikləri və gecikmələri nəzərə almağı unudurlar. Yeni biznes liderləri planlarını ən optimist ssenariyə əsasən qururlar. Amma bu plan demək olar ki, heç vaxt reallaşmır. Belə pozitiv düşüncə həyatda gözəl şeydir. Lakin mövzu kapital olduqda, bu pozitivlik sizi yolun yarısından geri döndərib planlarınızı "daha az optimal" vəziyyətə endirməyə məcbur edə bilər". - Wayne Schepens, LaunchTech Communications, təsisçi və icraçı direktor