Şəxsi inkişafın tətbiqi

Şəxsi inkişafın tətbiqiŞəxsi inkişafın tərifini sizə verməzdən onun nə üçün və hansı amillər əsasında var olduğunu gözdən keçirməliyik. Həyata qarşı müvafiq perspektivlərimizin yarandığı andan, ağlımız kəsdiyi yaşlardan etibarən həyatımızla, istək və arzularımızla bağlı xəyallar qurmağa başlayarıq. Bu xəyallar, istək və arzular hər yaşın mövqeyinə və hər yaşın verdiyi kriteriyalara görə dəyişkənlik göstərir. Lakin, qaçınılmaz həqiqətdir ki, biz kiçik yaşlarımızdan etibarən artıq müəyyən istək və arzulara qapılar və onu əldə etmək üçün hər yaşın psixologiyasına və gücünə uyğun səy göstərərik.
Qurduğumuz xəyallar bizim arzularımızdır, hal-hazırda əlimizdə olmayıb, lakin olmasını istədiyimiz ünsürlərdir. İstəklər fiziki, maddi və mənəvi xüsusiyyətlər daşıya bilər. Onları arzulama şiddətimiz isə həyata keçirmə çabamızla düz mütənasibdir. Yəni biz bir şeyi nə qədər çox istəyiriksə, onu reallaşdıra bilmək üçün sərf etdiyimiz əməyin dəyəri daha yüksək olacaqdır. Bu zaman isə xəyallarımızı hədəflər əvəzləyəcəkdir. Təxəyyülümüzdə canlandırdığımız obraz əksər hallarda hal-hazırdaki situasiyamızdan daha yüksək mərtəbəyə malik xüsusiyyətlər daşıyır. Demək olar ki, ömürümüzün yarısından çoxu özümüzü olduğumuz yerdən daha yaxşı təbəqələrdə arzulamaqdan və bunu həyata keçirmək üçün cəhdlərimizdən ibarətdir. Həmin yaxşı təbəqəyə nail ola bilmək üçün isə xəyalımızdaki bizdə var olan ünsurları real həyatda var edə bilmək üçün müəyyən tədbirlər görərik. Baxın, bu gördüyümüz tədbirlər isə şəxsi inkişaf adlandırılır. Deməli, şəxsi inkişafın infrastrukturu xəyallarımızdan başlayır və arzularımızın şiddət dərəcəsinə görə hədəflə əvəzlənərək artıq müəyyən fiziki fəalliyətlərə keçid almağa başlayır. Xülasə, xəyalımızdakı daha yaxşı "mən"-ə nail ola bilmək üçün öz üzərimizdə əksik olan ünsurların və ya inkişaf etdirilməsi gərəkən nüansların fərqinə varıb, onların üzərində işləmək və əmək vermək bizi şəxsi inkişafa doğru aparır.
Bəs necə tətbiq olunur?
Şəxsi inkişafı həyata keçirə bilmək üçün müvafiq stimullar mövcud olmalıdır. Bizi hədəfə bağlayan səbəblər burada ana xəttdir. Hədəf doğrultusunda stimullara bağlı yaratdığımız motivasiya şəxsi inkişaf yolunda enerjimizi tam tutacaq gücdür. Verdiyimiz qısa tərifdən yola çıxarsaq, şəxsi inkişafı özümüzdə təbliğ etmənin əsas yolu olan stimulların bilavasitə hədəflərimizlə bağlı olması səbəbilə hədəflərimizi düzgün müəyyənləşdirməliyik. Yəni, ilk öncə nə istədiyimizi bilməliyik. İstədiyimiz hədəfi dəqiqləşdirdikdən sonra bizi o hədəfə bağlayan səbəbləri tapmalı və özümüzdə təbliğ edəcəyimiz şəxsi inkişafı canlı tutan amillərdən biri olaraq dəyərləndirməliyik. Daha sonra, bizi hədəfə bağlayan və maraq dairəmizi canlı tutan amillər bizim motivasiya qaynağımız olmalıdır. Biz o səbəblərdən güc almalı və hədəf doğrultusunda gedəcəyimiz yolda sağlam addımlar atmağa çalışmalıyıq.
Qeyd etmək lazımdır ki, şəxsi inkişafın hədəfi kateqorizasiya ola bilər. Şübhəsiz, gələcəkdə təhsil və ya karyera həyatı ilə bağlı qarşımıza nələr çıxacağını bilməməyimizə rəğmən onlara tam hazırlıqlı olmaq və qarşımıza çıxan fürsətləri yaxşıca dəyərləndirmək, prestij sahibi ola bilmək adına özümüzü daima inkişaf etdirməliyik. Sosyal həyatımızda insanlarla olan kommunikasiyamızda uğur qazana bilmək üçün xarakteristik şəxsi inkişafı heç vaxt göz ardı etməməliyik. Çünki həyatımızın sosyal məqamında yaşanan bütün hadisələr bizi mental olaraq inkişaf etdirməyə potensial daşıyan hadisələrdir. Onları dəyərləndirməyi, bizdə əksik olan tərəfləri inkişaf etdirməyi və mənfi olan xüsusiyyətləri müsbətə çevirməyi bilməliyik. Hətta, sağlam həyat tərzi yaşamaq üçün də fiziki şəxsi inkişafa da ötəri yanaşılmamalıdır. Əks təqdirdə, paraqrafda qeyd etdiyimiz nailiyyətlərə sağlamlıq olmadan çatmaq mümkün deyildir. Mülahizə, həyatımızda arzularımız doğrultusunda qarşımıza müəyyən hədəflər qoymalı və həyatımızın hər bir məqamında özümüzü inkişaf etdirmək üçün görəcəyimiz tədbirlərə diqqətə laiq yanaşmalıyıq. Beləliklə, həm hədəflərimizə nail ola bilmək imkanına sahib oluruq, həm də özümüzdə psixoloji tərbiyələndirməni tətbiq etmiş oluruq.

Tarix: 11 Feb 2021 | Baxılıb: 309

Kurs xəbərləri

Xaricdə marketinq və reklam üzrə təhsil

Hər gün dünya bazarında mövcud məhsullarla rəqabət aparmalı olan minlərlə yeni brend meydana çıxır. Xüsusi, ən yaxşı olmaq, hamı kimi olmamaq - müasir dünyada brendlərin mövcud olmaları üçün əsas qaydadır. Parlaq, rəqabətqabiliyyətl

5 addımda xarici dil öyrənmək

Mövzumuz xarici dil öyrənmək zamanı nələrə diqqət etməli və bu proses zamanı hansı addımlardan necə istifadə edə bilməkdir. Öyrəndiyiniz xarici dil istər ingilis dili, istərsə də rus dili olsun, burada istifadə etməli olduğunu

Kasıb necə varlana bilər? - Ambisiya başlanğıcdır!

"Alibaba group" kimi böyük Çin ticarət platformasının yaradıcısı olan Cek Ma dünyanın ən varlı şəxslərindən biridir. O, 1964-cü ildə Çinin ən böyük şəhərlərindən olan Xançjouda, mədəni inqilab dövründə, musiqiç

Məşhur biznesmenin 10 məsləhəti

Rusiyalı biznesmen, milyarder və Çukot muxtar əyalətinin keçmiş qubernatoru olan Roman Abromoviç artıq neçə ildir ki, "Forbes" nəşrinin versiyasına görə "Rusiyanın ən varlı insanları" reytinqini tərk etmir

Uğurlu biznes bunlardan asılıdır: məhsul, bazar və resurs!

Təbii ki, hər bir insan heç olmasa həyatda bir dəfə öz biznesini açmaq haqda düşünür və əlbəttə ki, yalnız bir qisim insan realda bunu edir. "Forbes" jurnalının dəstəyi ilə aparılan son araşdırmalara görə yer üzərind

Brend anlayışı: kreativ düşüncə, etibar

Müəyyən bir biznes sahəsində tanınmaq vacib xarakter daşıyır. Biznesinizi bir brend halına gətirmək istəyirsinizsə, 5 əsas xüsusiyyəti bilməyiniz vacibdir. 1 Reklam vasitəsi olaraq nədən istifadə etmək olar?. Bir çox mobi

B2B sahəsində şəxsi brendinq önəmlidir

Bir biznesin və şirkətin inkişafı üçün müştərilər ən əhəmiyyətli hissələrdən biridir. Şirkətlərin iki növ əsas müştəriləri olur. Bunlar B2B və B2C-dir. B2B -in daxilindəki B-lar ingilis dilində business sözüdür. B2C qısaltmasındak

Marketinq sahəsində işə başlamaq

Marketinqdə karyera məzəli və zövqvericidir. Marketinq sahəsində işləyən əksər insanlar deyir ki, bu onları həmişə arzusunda olduqları bir çağırışla təchiz edir. Əsas səbəbi odur ki, marketinq həmişə dəyişir, orda həmiş

Biznesə mane olan düşüncələr

Mən əminəm ki, bu gün çoxunuz yaxın gələcəkdə öz biznesinizin qurulması barədə düşünürsünüz. Təbii ki, biznesə sahib olmaq çox vacibdir: insan maddi və mənəvi cəhətdən sərbəst olur, öz həyatını düzgün planlaya bilir, boş-bo