Müştəri istəkləri və məmnuniyyəti

Müştəri istəkləri və məmnuniyyətiMüştərilərin istəkləri hər gün artır. Bitmək bilmir. Bugünkü müştəri daha tələbkar olub.
Fakt odur ki, müştərilərin istəkləri var, onun qarşılanmasına ehtiyac var. Bu istəklərin qarşılanması şirkətlərin, satıcıların problemidir. Kim qarşılaya biləcəksə, müştəri onunku olacaq.
Müştərilərin istəklərinin artması bu gün qlobal bir məsələ olub. Baxın, gedib xaricdə hansısa xidmət görürük, gəlib öz ölkəmizdə də onu istəyirik. Buna misal olaraq bir olmuş hadisəni paylaşım.
Bir dəfə dostlarımla restoranda idik. Restoranın administratoru yaxınlaşıb soruşdu ki, necədir, nəsə bir istəyiniz varmı? Dostumun ona sualı belə oldu: "Maşının açarını versəm, aparıb təkərini dəyişib gətirə bilərsinizmi? Sizdə belə bir xidmət varmı?"
Əlbəttə, ilk olaraq bunu hamımız gülüşlə qarşıladıq. Hətta sosial şəbəkələrdə bölüşdük bu epizodu. Əslində isə bu, bugünkü müştərinin istəyinin hara qədər gəldiyinin göstəricisidir. Xaricdə oxşar xidmətlərin olduğu üçün Bakıdakı restoranlardan həmin xidmətləri gözləyir bugünkü müştəri. Bu, müştərinin istəklərinin artmasının qlobal təsiridir.
Madam ki, müştəri tələbatının ödənilməsini istəyir, deməli, ona qulaq asılmalı, istəkləri tam öyrənilməli, uyğun reaksiya verilməlidir.
Müştəri diqqət istəyir, ona önəm verməyini istəyir, onlar haqda düşünməyini istəyir.
Müştəri səndən gülüş istəyir, kobudluğu bağışlamır. Onun üçün sənin vəzifənin önəmi yoxdur. Bizim bazarda rəhbər şəxslərin də müştərilərə qarşı kobudluğuna rast gəlirik. Bunun səbəblərindən biri odur ki, Sovet dövründə ataları müdir olub, müdirlik onların gözündə böyük səlahiyyətlər, eyni zamanda ətrafdakılarla istədikləri kimi rəftar ilə yadda qalıb. Özlərinin də arzuları o olub. İndi özəl şirkətlərdə həmin "müdirliyi" praktikadan keçirmək istəyirlər. Nə etsinlər ki, arzuladıqları "müdirliyi" müştərilərin hesabına yaşayan özəl şirkətlərdə praktikadan keçirmək nəsib olub.
Müştəri sənin qapına gəlməyə sabəb axtaracaq. Ona sahib çıxmaq üçün rəqabət üstünlüyü təqdim etməlisən ona.
Müştəri aldadılmaq istəmir, dürüstlüyü sevir. Nə olur-olsun, müştəriyə yalan demək olmaz, müştəridən qaçmaq olmaz. Müştəri ilə dost olmaq lazımdır!
Anar Bayramov

Tarix: 10 Feb 2021 | Baxılıb: 671

Oxşar xəbərlər

Hicama kursları

Hicama kursları

Hacamat və ya hicama "qanalma" deməkdir. Hicama bir çox xəstəliklərdən qurtulmaq üçün ən effektiv üsullardan biridir. Bədəndə olan çirkli qan xüsusi vakuum vasitəsilə yenilənir. Hicama faydalari sayılmaqla bitmir

Corel Draw kursları

Corel Draw kursları

CorelDRAW bir çox dizayner və rəssam tərəfindən vektor qrafikasının emal edilməsi üçün istifadə edilən proqramlardan biridir. Qrafik dizayner kimi çalışmaq istəyənlər ilk öncə Corel Draw proqramini öyrənməlidir. Bu tətbi

İndividual İngilis dili kurslarının üstünlükləri

İndividual İngilis dili kurslarının üstünlükləri

İnvidiual İngilis dili kursları fərdi tədrisə bənzəyir. Lakin bu İngilis dili kurslarında qrupda yanlız bir tələbə olur deyə üstünlüyü çoxdur. Bir tələbə və bir müəllimin olduğu bu tədris formasında müəllim bütün zamanın

AutoCad kursları

AutoCad kursları

AutoCAD kursları layihə və konstruktor sənədlərinin işlənmə proseslərini avtomatlaşdırma imkanlarını öyrənmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. AutoCad proqrami müxtəlif detalların, mebellərin, inşaat proyektlərinin çertyojların

SMM kursu seçərkən nələrə diqqət edilməlidir?

SMM kursu seçərkən nələrə diqqət edilməlidir?

Müasir dövrümüzdə sosial media marketinqi (SMM) istənilən biznesin marketinq strategiyasının vacib hissəsinə çevrilib. Sosial media platformalarından istifadə edən milyardlarla insan böyük auditoriyaya çatmaq və potensia

Dizayner kursları

Dizayner kursları

İş dünyasında peşəkar qrafik dizayner və ya veb dizayner kimi tanınmaq, həmçinin reklam şirkətləri, çap mərkəzləri və fotostudiyalar üçün əvəzedilməz kadra çevrilmək istəyirsinizsə, vaxt itirmədən dizayner kurslarına yazılmalısınız

Rəssamlıq kursları

Rəssamlıq kursları

Rəssamlıq kurslarına marağın az olduğunu düşünənlər yanılırlar. Bakıda ən çox maraq göstərilən kursların sırasında rəssamlıq kursları da var. Bəs ressamliq kurslarinda nə öyrədilir?. Akvarel - kağız üzərində iş . Yağlı boy

Fransız dili kursları

Fransız dili kursları

Fransız dili dünyada ən çox danışılan dillərdən biridir. Təsadüfi deyil ki, fransız dili beş qitədə ingilis dilindən başqa danışılan yeganə dildir. Fransız dili Birləşmiş Millətlər Təşkilatlarının və bir çox beynəlxalq təşkilatları

Saç ustası və vizajist kursları

Saç ustası və vizajist kursları

Gözəllik yaratmağı hər kəs istəsə də, bunu yalnız yaxşı təhsil almış şəxslər bacarır. Bu sahəyə tələbatın böyüməsi ilə əlaqədar olaraq, bu peşəyə yiyələnmək istəyənlərin sayı, həmçinin saç ustası və makiyaj kursları təkli


tezbazar.az biznes hazirliq kurslari biznes kurslari kurslar muhasibat kurslari kosmetologiya kurslari derzilik dersleri kurs elanlari mebeller proqram kamputer