Məşhur biznesmenin 10 məsləhəti

Məşhur biznesmenin 10 məsləhətiRusiyalı biznesmen, milyarder və Çukot muxtar əyalətinin keçmiş qubernatoru olan Roman Abromoviç artıq neçə ildir ki, "Forbes" nəşrinin versiyasına görə "Rusiyanın ən varlı insanları" reytinqini tərk etmir. Öz məşhurluğuna baxmayaraq, Roman Abromoviç ictimaiyyət içərisində çox görünən insan deyil. Biznesmen media ilə ünsiyyəti sevmir.
Bu yazıda rusiyalı biznesmenin 10 əsas məsləhətini təqdim edirik:
1. Tələsik nəticələr çıxarmayın
İnsanlar - faydasız özündən deyənlərdir. Onların fərziyyələrinin əksəriyyəti yanlışdır, fəaliyyətlərinin yanlışlığı da buradan doğur. Fikirləri oxuya bildiyimizi düşünürük və guya digər insanların etdiklərini nəyə görə etdiklərini bilirik. Əslində isə bu doğru deyil. Bu axmaqlıq başqa heç bir şeyin etmədiyi qədər münasibətləri məhv edir.
2. Dramatikləşdirməyin
Bir çoxları kiçik uğursuzluqlardan ölümcül təhlükəli fəlakətlər yaradır və buna uyğun olaraq reaksiya verirlər. Qarışqadan fil düzəltmək vərdişi həyəcan doğurur, hansı ki, ya heç mövcud deyil, ya da ki narahat olmağa dəyməyəcək qədər kiçikdir.
3. Qaydalar yaratmayın
Özünüzə yük etdiyiniz bu "lazımdır" və "mütləqdir"lərin əksər hissəsi böyük ehtimalla faydasızdır. Onların sizə bəxş etdiyi yalnız əsəb və günahkarlıq hissidir. Nəyə görə? Çünki bu xəyali qaydalara riayət edərək beyninizi lazımsız maneələr ilə yükləyirsiniz.
4. Stereotiplərdən və şablonlardan qaçın
İstifadə etdiyiniz sözlər sizi dar ayaqda qoya bilər. Mənfi danışıq tərzi və tənqid eyni düşüncə tərzini formalaşdırır. Hər şeyi müəyyən kateqoriyalar çərçivəsinə yerləşdirməyə çalışmaqla, onların gerçək əhəmiyyətini görməməyə başlayır, bununla da düşüncənizi tamamilə faydasız vəziyyətə gətirirsiniz.
5. Perfeksionist olmayın
Həyat yalnızca "ağ və yaxud qara", "hər şey, ya da heç nə"dən ibarət deyil. İdeal iş axtarsanız, onu heç vaxt tapmayacaqsınız. Bununla belə, bütün digər işlər gözünüzdə əslində olduqlarından daha pis görünəcək. Perfeksionizm - məmnunluq hissindən məhrum edən ruhi xəstəlikdir və hər zaman sizi mövcud olmayanın axtarışına yollayacaq.
6. Hadisələri olduğu kimi qəbul edin
Bir-iki uğursuzluq hələ daimi məğlubiyyətin əlaməti deyil. Təsadüfi qələbə isə sizi dahiyə çevirmir. Nadir hadisələr - yaxşı və yaxud pis, bir və yaxud iki dəfə baş verənlər - heç də həmişə uzunmüddətli tendensiyanın əlaməti deyil. Hadisələr və əşyalar bir qayda olaraq olduqları kimidirlər və əksər hallarda nə isənin əlaməti deyildirlər.
7. Ürəyinizə yaxın buraxmayın
İnsanların əksəriyyəti, hətta dostlarınız və kolleqalarınız zamanlarının 99%-i sizin haqqınızda danışmır, düşünmür və qeydinizə qalmır. Həyati enişlər və yoxuşlar, digər insanların yaxınlığı və biganəliyinin sizin üçün həyati vacibliyi olmamalıdır.
8. Emosiyalara inanmayın
Hiss etdikləriniz heç də həmişə əslində baş verən hadisə ilə bağlı düzgün göstərici olmur. Sadəcə olaraq belə hiss etməyiniz o demək deyil ki, bu doğrudur. Bəzən emosiyanın mənbəyi yorğunluq, aclıq, qıcıqlanma, yaxud sadəcə olaraq soyuqdəymə ola bilər. Özünüzü yaxşı və yaxud pis hiss edirsiniz, gələcək bundan irəli gələrək dəyişməyəcək. Hisslər həqiqi ola bilər, lakin onlar həqiqət deyil.
9. Apatiyaya təslim olmayın
Optimist olmaq üçün məşq edin. Həyatda və işdə pis şeylər gözləsəniz, onları tapacaqsınız. Mənfi yanaşma tərzi dünyaya çirkli, bulanıq eynək ilə baxmağa bərabərdir. Bütün digər şeylərə diqqət yetirmədən yalnızca çatışmayan cəhətləri görəcəksiniz.
10. Keçmişdə yaşamayın
Dünyada qəzəb, təəssüf, bədbəxtlik və məyusluq keçmiş incikliklərdən və problemlərdən bərk-bərk yapışan insanlardan gəlir. Onları beyninizdə nə qədər çox fırlatsanız, bir o qədər özünüzü pis hiss edəcəksiniz. Bədbəxtlik ilə müharibə etməyin. Unudun və yaşamağa davam edin. Bunu edin və onu sizi yaralamaq gücündən məhrum edin.

Tarix: 11 fevral 2021

Kurs xəbərləri

Uğurlu biznes bunlardan asılıdır: məhsul, bazar və resurs!

Təbii ki, hər bir insan heç olmasa həyatda bir dəfə öz biznesini açmaq haqda düşünür və əlbəttə ki, yalnız bir qisim insan realda bunu edir. "Forbes" jurnalının dəstəyi ilə aparılan son araşdırmalara görə yer üzərind

Brend anlayışı: kreativ düşüncə, etibar

Müəyyən bir biznes sahəsində tanınmaq vacib xarakter daşıyır. Biznesinizi bir brend halına gətirmək istəyirsinizsə, 5 əsas xüsusiyyəti bilməyiniz vacibdir. 1 Reklam vasitəsi olaraq nədən istifadə etmək olar?. Bir çox mobi

B2B sahəsində şəxsi brendinq önəmlidir

Bir biznesin və şirkətin inkişafı üçün müştərilər ən əhəmiyyətli hissələrdən biridir. Şirkətlərin iki növ əsas müştəriləri olur. Bunlar B2B və B2C-dir. B2B -in daxilindəki B-lar ingilis dilində business sözüdür. B2C qısaltmasındak

Marketinq sahəsində işə başlamaq

Marketinqdə karyera məzəli və zövqvericidir. Marketinq sahəsində işləyən əksər insanlar deyir ki, bu onları həmişə arzusunda olduqları bir çağırışla təchiz edir. Əsas səbəbi odur ki, marketinq həmişə dəyişir, orda həmiş

Biznesə mane olan düşüncələr

Mən əminəm ki, bu gün çoxunuz yaxın gələcəkdə öz biznesinizin qurulması barədə düşünürsünüz. Təbii ki, biznesə sahib olmaq çox vacibdir: insan maddi və mənəvi cəhətdən sərbəst olur, öz həyatını düzgün planlaya bilir, boş-bo

Biznes qurmaq istəyənlər üçün...

Hal-hazırda əksər insanlarda belə bir fikir formalaşıb ki, biznesə başlamaq üçün külli miqdarda vəsait lazımdır. Əslində isə biznesmenlərin əksəriyyəti öz bizneslərinə başlayarkən cəmi 100 ABŞ dolları məbləğində kiçik bi

Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?

İstər böhran, istərsə də sabitlik dövründə riskləri əvvəlcədən nəzərə almaq və düzgün davranış strategiyası qurmaq kimi çətinliyin öhdəsindən gəlmək heç də bütün biznes sahiblərinə qismət olmur. Devalvasiyanı biznes üçü

Müştəri portfeli, CLV yanaşması

Məlumdur ki, müştəri biznesin mövcudluğunun əsasıdır. Ona görə bütün normal bizneslər müştərilərin qədrini bilməyə çalışırlar. Çalışırlar ki, müştəri portfelləri böyüsün, bunun nəticəsində biznesləri daha dayanıqlı olsun

"Inbound marketinq" strategiyası

Əvvəlcə qısa olaraq "Inbound marketinq"in nə olduğu haqda yazım. Ətraflı internetdən araşdıra bilərsiniz. "Inbound marketinq" kobud desək, internetdə maraqlı kontent yaradaraq potensial müştəriyə faydal