Marketoloqun bir hədəfi olmalıdır!
Hər şeyin yaxşısı olmaq üçün mütləq formada özünü inkişaf etdirmək vacibdir. Marketoloq üçün isə bu ikiqat daha keçərlidir. Üstəgəl, durmadan, yorulmadan, səbirlə, inadla və öyrənərək.
Marketoloq olmalıdır :
Marketinq peşəsi - Araşdırma ilə başlayıb mütəmadi araşdırma ilə davam edən dairəvi və sonsuz fəaliyyətdir. Bu peşədə uğur qazanmaq üçün bazardan mütəmadi məlumatlı olmalı, istehlakçıları dinləməli, rəqiblərdən xəbər almalı və texnoloji inkişaf trendlərindən agah olmalısan. Bunun təməlində isə DİNLƏMƏK və ÖYRƏNMƏK dayanır. Bu iş Marketoloqun ən güclü xüsusiyyəti olmalıdır.
Marketoloqun bir hədəfi olmalıdır. Onun hamı ilə işləyib çox pul qazanmaq kimi istəyi və hədəfi olmamalıdır. Bütün bazarı bilməli, özünə uğur qazana biləcəyi bir hədəf seçməli və o hədəfə fokuslanmalıdır. Beləcə bütün gücünü bu hədəfə yönəldərək həmin bazarda peşəkar, əvəzedilməz və mütəmadi inkişaf edən birisi olmalıdır.
Marketoloq qiymətləndirməni nəfsi ilə deyil, ağlı və bazara uyğunluğu ilə təyin etməlidir. Çox pul qazanmaq istəyi onu sonda uçuruma aparacaqdır. Hələ bir də qısa vaxtda etmək istəyirsə, bu, daha pis vəziyyətə gətirəcəkdir.
Marketoloq hədəf bazarına uyğun tanıtım və ünsiyyət strategiyası tətbiq etməlidir. Yeri gəldikdə hədəf bazarın nazı ilə oynamalı, ona dəyər verməli (bunu hiss etdirməli) və onunla dost olmalıdır.
Marketoloq satmamalıdır. Müştərisi ilə ona verdiyi dəyəri pula dəyişdirməlidir. Çünki satmaq daha çox nəyisə sırımaq kimi qəbul edilir. Birtərəflidir. Ondan ötrü "qazan-qazan" taktikasını mənimsəməli, verdiyi "dəyər" ilə müştərisini daima onurlandırmalıdır.
Dəyişimdən sonra hədəf bazardan qazandığı müştərisi ilə ünsiyyətdə olmalı, onun qiymətləndirməsini almalı, ehtiyac duyularsa ona yenidən xidmət etməlidir. Bunlar üçün daim öyrənməli, marketinq ixtisasını mənimsəməlidir. Hər bir ixtisas kimi, Marketinq də sevilmədiyi müddətdə sahibinə xeyir verməz.