Brend anlayışı: kreativ düşüncə, etibar

Brend anlayışı: kreativ düşüncə, etibarMüəyyən bir biznes sahəsində tanınmaq vacib xarakter daşıyır. Biznesinizi bir brend halına gətirmək istəyirsinizsə, 5 əsas xüsusiyyəti bilməyiniz vacibdir.
1) Reklam vasitəsi olaraq nədən istifadə etmək olar?
Bir çox mobil cihaz və elektronika markaları bu istiqamətdə müxtəlif addımlar atmaqdadırlar. Məsələn, bunlar arasında ən çox bilinəni brendin satışa çıxarmadığı cihazlarının şəkillərini mediaya sızdırmasıdır. Və artıq istehlakçıda həmin məhsula qarşı xüsusi maraq formalaşmış olur. Buna aid başqa nümunə isə bir kitabın satışını həyata keçirmək üçün olunan reklam kampaniyasını göstərmək olar. Belə ki, kitab satışını təşkil edən şirkət milyonerin oğlunun kitabdakı personajın xarakterini daşıyan bir xanımla evlənmək istədiyini bildirib və artıq bir neçə gün içində həmin kitab satılıb qurtarıb. İnsanlar bunun gerçəklik payının az olduğunu fikirləşsələr belə, beyinlərində "hansı xüsusiyyətə malik insan axtarır?" fikri artıq məqsədin reallığa çevrilməsinə şərait yaradır.
2) Brend olmaq üçün maliyyəni düzgün formalaşdırmaq
Məhsulunuzun brend olması üçün yaradıcı fikirlər tapmağınız sizin xeyrinizə olar. Məsələn, maraqlı reklam çarxı çəkmək, maraqlı stikerlər paylaşmaq bunlar arasında yer alan əsas ünsürlərdəndir. Belə fəaliyyətlər brendinizin daha çox tanınmasına şərait yaratmaqla bərabər böyük kütləyə də xitab etmiş olar. Bu işdə SMM-lərin rolu olduqca böyükdür. Bu yolla siz kütlənin şüur altına təsir edərək qeyri-iradi sizin məhsulunuzu seçmələrinə şərait yarada bilərsiniz.
3) Qlobalı nəzərə alıb, regionaldan uzaqlaşmaq olmaz
Uğurlu biznes qurmaq və öz məhsulunuzu brend halına gətirmək istəyirsinizsə, ilk olaraq öz olduğunuz regionu nəzərə alın. Unutmayın ki, hər ölkənin özünə uyğun ənənələri var və öz biznes strategiyanızı buna uyğun idarə etməlisiniz. Məsələn, işığın olmadığı bir Afrika bölgəsində internet biznesi qurmağınız mənasızdır.
4) Fərdiliyin olması vacibdir
Brend olmaq istəyiniz varsa, fərdi brend formalaşdırmalısınız. Hal-hazırda bazarda çoxlu sayda brend olmasına baxmayaraq, sizin diqqətinizi cəlb edən neçəsi var? Brend olmağın əsas xüsusiyyəti kütləyə ilham vermək və eyni zamanda "brend fərdiliyinə" diqqət yetirməyinizdir.
5) Brendiniz haqda danışanlar
Brendinizin etibarlılığı hər şeydən önəmlidir. Bu, eyni bazarda rəqib olduğunuz digər şirkətlərlə aranızdakı fərqi ortaya çıxaracaq. Bu işdə də təbii ki, kəmiyyətdən daha vacib olan keyfiyyət faktoru öz sözünü deməkdədir. Ona görə də formalaşdıracağınız fikrə önəm verməyiniz vacib şərtdir. Necə deyərlər, müştəri müştəri gətirir.

Tarix: 11 Feb 2021 | Baxılıb: 370

Kurs xəbərləri

B2B sahəsində şəxsi brendinq önəmlidir

Bir biznesin və şirkətin inkişafı üçün müştərilər ən əhəmiyyətli hissələrdən biridir. Şirkətlərin iki növ əsas müştəriləri olur. Bunlar B2B və B2C-dir. B2B -in daxilindəki B-lar ingilis dilində business sözüdür. B2C qısaltmasındak

Marketinq sahəsində işə başlamaq

Marketinqdə karyera məzəli və zövqvericidir. Marketinq sahəsində işləyən əksər insanlar deyir ki, bu onları həmişə arzusunda olduqları bir çağırışla təchiz edir. Əsas səbəbi odur ki, marketinq həmişə dəyişir, orda həmiş

Biznesə mane olan düşüncələr

Mən əminəm ki, bu gün çoxunuz yaxın gələcəkdə öz biznesinizin qurulması barədə düşünürsünüz. Təbii ki, biznesə sahib olmaq çox vacibdir: insan maddi və mənəvi cəhətdən sərbəst olur, öz həyatını düzgün planlaya bilir, boş-bo

Biznes qurmaq istəyənlər üçün...

Hal-hazırda əksər insanlarda belə bir fikir formalaşıb ki, biznesə başlamaq üçün külli miqdarda vəsait lazımdır. Əslində isə biznesmenlərin əksəriyyəti öz bizneslərinə başlayarkən cəmi 100 ABŞ dolları məbləğində kiçik bi

Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?

İstər böhran, istərsə də sabitlik dövründə riskləri əvvəlcədən nəzərə almaq və düzgün davranış strategiyası qurmaq kimi çətinliyin öhdəsindən gəlmək heç də bütün biznes sahiblərinə qismət olmur. Devalvasiyanı biznes üçü

Müştəri portfeli, CLV yanaşması

Məlumdur ki, müştəri biznesin mövcudluğunun əsasıdır. Ona görə bütün normal bizneslər müştərilərin qədrini bilməyə çalışırlar. Çalışırlar ki, müştəri portfelləri böyüsün, bunun nəticəsində biznesləri daha dayanıqlı olsun

"Inbound marketinq" strategiyası

Əvvəlcə qısa olaraq "Inbound marketinq"in nə olduğu haqda yazım. Ətraflı internetdən araşdıra bilərsiniz. "Inbound marketinq" kobud desək, internetdə maraqlı kontent yaradaraq potensial müştəriyə faydal

Marketinqin ölçü prinsipləri

Ölçülmə marketinqin ən ağrılı tərəflərindən biridir. Həqiqətən, marketinq fəaliyyətinin nəticələrini, marketoloqların performansını ölçmək çətindir. Bəzən ölçmə, əsaslandırma işləri o qədər vaxt aparır ki, çevik olmaq olmur

Müştəri istəkləri və məmnuniyyəti

Müştərilərin istəkləri hər gün artır. Bitmək bilmir. Bugünkü müştəri daha tələbkar olub. Fakt odur ki, müştərilərin istəkləri var, onun qarşılanmasına ehtiyac var. Bu istəklərin qarşılanması şirkətlərin, satıcıların problemidir