Biznes sahibi riskli hallarda necə davranmalı?
İstər böhran, istərsə də sabitlik dövründə riskləri əvvəlcədən nəzərə almaq və düzgün davranış strategiyası qurmaq kimi çətinliyin öhdəsindən gəlmək heç də bütün biznes sahiblərinə qismət olmur. Devalvasiyanı biznes üçün sınaq dövrü də adlandırmaq olar.
Hamıya məlumdur ki, devalvasiya daha çox vətəndaşlara təsir edir və onlar bu prosesdən daha çox əziyyət çəkir. Belə ki, devalvasiya inflyasiyanın artım tempini sürətləndirir, idxal edilən məhsulların və komponentlərin qiymətini qaldırır, xarici borcların real dəyəri artdığı kimi, xarici valyutada kredit götürmüş vətəndaşların da real kredit borcunu artırır, eyni zamanda bu prosesin nəticəsi olaraq ixtisarlar başlayır və işsizlik artır, nəticədə isə yoxsulluq yaranır. Buna görə də bizneslər hər zaman ətrafda baş verə biləcək proseslərə tab gətirə biləcək şəkildə təşkil edilməli və hərtərəfli inkişaf etdirilməlidir.
Biznes kreditləri - insanlara yeni biznesə başlamaq, mövcud biznesi genişləndirmək, biznesdə istifadə olunacaq avadanlıqları almaq, xammal almaq və s. məqsəd ilə verilir. Yəni vəsait yeni bir işə yatırılır ki, siz də gələcəkdə həmin işdən daha çox səmərə götürəsiniz. Bizneslərin inkişaf etdirilməsinə, bunun nəticəsində isə vətəndaşların sosial vəziyyətinin yüksəldilməsinə xidmət edən kredit növlərindən biri Mikro kreditlərdir ki, bu növ kreditlər nisbətən daha kiçik məbləğli biznes kreditləri hesab olunur və ev təsərrüfatı və ya bizneslə məşğul olan şəxslərə verilir.
Mikro kreditlər daha çox bank olmayan kredit təşkilatlarının məşğuliyyət sahəsidir. Amma fiziki və hüquqi şəxslərə mikro kredit verən bankların sayı da az deyil.
Yaxşı olardı ki, hər kəsin eyni cür düşünüb eyni addımı atdığı bu şəraitdə vəziyyət düzgün qiymətləndirilsin və biznesi inkişaf etdirə biləcək istiqamətlərdə düzgün investisiyalar edilsin. Çünki hər kəsin xərclərini azaltdığı zaman təklif və xidmətləri bazardan daha ucuz qiymətə almaq olar. Məsələn, bizneslərdə satışı artıracaq marketinq vasitələrini və reklam xərclərini real bazar vəziyyətində daha ucuz qiymətə əldə etmək olar ki, bu da biznesin böhran dövründə kəskin şəkildə inkişaf etməsinə şərait yarada bilər. Buna görə də biznesi idarə edən şəxs həm də güclü analitik olmalıdır ki, çətin şəraitdə hansı müştəriyə hansı şəkildə təklif verə biləcəyini və həmin məhsulu müştəriyə hansı şərtlərlə və necə çatdıracağını düzgün analiz edə bilsin.