Balaca rəssamların fantaziyası
Rəsm çəkdikcə uşaq formaları dərk edərək öz fikir və düşüncələrini ifadə etməyi öyrənir. Onun bədii bacarıqlarının necə inkişaf etdiyini öyrənin ki, rəsm çəkmə prosesini daha effektiv və maraqlı edə biləsiniz!
Əl ilə rəsm çəkmək üçün boya, rəsm üçün albom, karandaş və təbaşir - balaca rəssamın həyatında bütün bu atributlar iki yaşında peyda olur. Və uşaq böyüdükcə onun incəsənət arsenalı da böyüyür. Eyni zamanda onun bədii məqsədləri də çətinləşir, dünya haqqında təsəvvürü formalaşır, hiss və emosiyalarını büruzə vermək qabiliyyəti inkişaf etməyə başlayır.
Ətraf anlayışı
Siz yəqin ki, övladlarınızın 1,5-2 yaşında çəkdiklərini xatırlayırsınız. Bu, əlvan, enli və dairə formasında olan ləkələrdir. Yəqin fikir vermisiniz ki, dairə tamamlanmayıb!
İndi isə 3 yaşı tamam olan uşağın yaradıcılığına fikir verin: onun çəkdiyi dairə artıq tamamlanmış, bağlıdır, ortasında isə üz, burun və göz işarələri var. Həmçinin üz ətrafında balaca bədən cizgiləri var.
3 yaşlı uşaq artıq rəsmi sadə süjet ilə qavramağa və həmin rəsmin qəhrəmanlarını sadalamağa başlayır: "Qız, oğlan, at".
2 aydan sonra 3,2 yaşında kağızda zərif üz cizgiləri ilə insan əmələ gəlir, tam üz ovalı və qeyri-proporsional bədən hissələri ilə. Bədən hələ 5-6 aydan sonra əmələ gələcək. Bundan əlavə bədən hissələri hələ də kiçikdir, amma çiyin və əllər dəqiqliyi ilə çəkilir, çünki həmin yaşda uşaq bədənin bu hissələrini daha yaxşı dərk edir və anlayır.
4,5 yaşındakı uşaq öz qəhramanına boyun, qulaq, şaç çəkməyə başlayır, əl və ayaqlar isə artıq proporsional olur.
5,5 yaşındakı uşağın çəkdiyi insanın əllərində 5 barmaq, üzündə isə təbəssüm əmələ gəlir. Həmin yaşda da uşaq rəngləri daha aydın, dəqiq seçə bilir və həndəsə fiqurlarını tanıyır. Yaradıcı sınaqların daha bir neçə ayından sonra uşaq yeni bədii mərhələyə yaxınlaşacaq!
Rəsmlərin qəhramanlarının emosiyaları nə vaxt əmələ gələcək? Uşaq psixoloqları və pedaqoqları fikir veriblər ki, uşaq öz qəhramanlarının emosiyalarını 6 yaşda ifadə etməyə başlayır. Məhz indi uşaq rəsmi daha dərk edilmiş görünür: birincisi, uşaqlar rəsmdə çəkilən qəhramanlar arasında əlaqəni görməyə başlayırlar - və budur, rəsmdəki qız evdə yaşayır, ana isə bağda gəzir. İkincisi isə, rəsmlər, həqiqətən də, öz proobrazlarına bənzəməyə başlayırlar. Hər halda, uşaq rəsm çəkərək rəng və formaları, çəki və obyektlərin ölçülərini dərk etməyə başlayır.
Və məhz indi ona rəsm məşqləri lazım olacaq, çünki uşaqda daxili motivasiya əmələ gəlməyə başlayır - o, çəkdiyi şedevrlərin əsl həyata bənzəməsi üçün rəsm çəkməyi öyrənmək istəyir!